תקשורת ומדיה

מייקל ג'ורדן לא יושיע את שיקגו: מכת רציחות בעיר

שוטר שהתפטר מאשים את "השקרים והשחיתות" של ראשת העיר הדמוקרטית והלוחמנית לורי לייטפוט: "היא שקרנית עם אגו גדול, אין שקיפות בעירייה, השלטון בשיקגו רשלני מאוד. נמאס לי מזה". הפשע בעיר ממשיך להשתולל ללא שליטה, רשויות אכיפת החוק לא מקבלות גיבוי והרבה שוטרים מתפטרים
מערכת ice | 
מייקל גורדן במדי השיקגו בולס (צילום פייסבוק)
שוטר ששירת במוקד 911 בשיקגו אמר היום (שלישי) שהוא התפטר מעבודתו בגלל מה שהוא רואה כחוסר תמיכה באכיפת החוק מראשת העיר לורי לייטפוט ומבכירים אחרים בעיר. קית' ת'ורנטון ג'וניור התראיין ברשת פוקס ניוז על ההפקרות והפשע שיצא מכלל שליטה בעיר ושהובילו אותו להתפטר מתפקידו.
"אין שקיפות מבית העירייה כאן בשיקגו והממשל פשוט רשלני מאוד. זה היה בדיוק הזמן לעזוב. נמאס לי מזה", אמר וקרא למדיניות של שחרור חשודים ללא ערבות "דלת מסתובבת".
משטרת שיקגו ביצעה מעצרים ב-12% ממקרי הפשיעה בשנת 2021, השיעור הנמוך ביותר מאז 2001, שכן בשנים האחרונות בוצעו שינויים מפליגים באשר לאופן בו המחלקה מפטרלת ברחובות, כולל הגבלת מדיניות מרדף הרכב שלהם והפסקת מרדף רגלי אם חשוד בורח מקצין או אם מישהו מבצע עבירה קלה.
תורנטון אמר שהוא התפטר כדי להיות "עורך דין טוב יותר ולהוציא את הקול שלי החוצה" על משבר הפשע שעומד בפני העיר. עוד אמר שמה שגדול יותר מרמת הפשע בשיקגו הוא "האגו של ראשת העיר לייטפוט". הוא המשיך ואמר שראשת העיר יוצאת לטלוויזיה ומשקרת לגבי חומרת הפשע בעיר.
"כל שבוע, כל יומיים, הם אומרים שהסטטיסטיקה יורדת למרות פשע אלים ואנשים שנורו ורציחות". תורנטון אמר שאלו "שקרים" שמגיעים מלייטפוט והפשע מעולם לא היה כל כך גרוע בעיר.
"אנחנו אמורים להגיד לאזרחים האלה שיש לנו משאבים ומשטרה שמגיעים, אבל במציאות לוקח שעות על גבי שעות לפני שנוכל להביא שוטר לרבות מהזירות ברחבי העיר", אמר.
תורנטון סיכם בהדגשה כיצד רבים ממשרתי אכיפת החוק עוזבים את עבודתם בגלל מדיניות המשפט הפלילי הליברלי. "אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים. אנחנו אוהבים לשרת ולהגן, ואנחנו עוזבים ללכת למקום אחר ופשוט להתפלל למען העיר שלנו", אמר לפוקס.
גם נשיא איגוד המשטרה בשיקגו מאשים את מערכת בתי הספר בעיר ואת ראש העיר לורי לייטפוט בשיעור הרציחות המדהים שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה