מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: אייל גולן בטופ, זו הזמרת הבינלאומית שהפתיעה

אייל גולן מנמצא בראש הבטלה בגזרת האמנים המושמעים ביותר ברדיו בשבוע האחרון, באמנים המושמעים בחו"ל, סברינה קרפנטר הכוכבת העולה מובילה ובגדול עם שני שירים בטופ 2
מערכת ice |  3
אייל גולן כובש את הפסגה (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, unsplash)
בדירוג הרדיו של ice, אייל גולן מוביל את הרשימה עם 527 השמעות, מוביל ב-123 על המקום השני, שם נמצא איתי לוי. במקום השלישי נמצא פאר טסי, שמוביל בהשמעה אחת בלבד על עדן חסון שבמקום הרביעי, עדן בן זקן סוגרת את החמישייה.
השירים הישראלים המושמעים ביותר השבוע, במקום הראשון נטע ברזילי עם שירה  החדש שכיכב ברוקדים עם כוכבים "הכל עליי", במקום השני, שירו של קובי אפללו "לפעמים" מתוך הסרט החדש "מזל חתולה". במקום השלישי איתי לוי עם "חולה ירח", ענבל ביבי "רוקדת בשקיעה במקום הרביעי, עדן חסון סוגר את החמישיה עם "חורף באילת".

בגזרת האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר, הלהקות הן אלו שמשתלטות על הטופ כאשר קולדפליי מובילים על הביטלס בהשמעה אחת בלבד. במקום השלישי גם בפער קטןף נמצאת סברינה קרפנטר הצעירה, אד שירן במקום הרביעי, אלטון ג'ון האגדי נמצא במקום החמישי.
השירים הבינלאומיים המושמעים ביותר ברדיו השבוע, סברינה קרפנטר הכוכבת העולה והטרדנית מובילה את הטבלה כאשר היא במקום הראשון והשני עם שני להיטי הענק החדשים שלה. במקום השלישי הוזייר עם "Two Sweet" אמינם לוקח את המקום הרביעי עם הסינגל המוביל מאלבומו החדש, "Houdini" במקום החמישי בנסון בון עם "Beautiful Things".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זמר אשפתות ערס מרוקאי ותימני (ל"ת)
    ז 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אייל גולן.
    רות יהל 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא פלא ששיריו של אייל גולן הכי מושמעים ברדיו. אייל נעים זמירות ישראל.
    סגור
  • 1.
    מלתעות התקשורת
    צפוני 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קודם הוא צריך לקבל פרס שהוא בין הבודדים שהצליחו בעזרת השם כמובן, להיחלץ ממלתעות התקשורת היהודית הישראלית, וזה הפרס שרוב העם נתן לו על הבומבה שהעניק לתקשורת.
    סגור