תרבות ופנאי

הזמרת שמובילה במצעדי המוזיקה בישראל תשווק משקה פופולרי

הזמרת האמריקנית סברינה קרפנטר שנמצאת כיום בראשי מצעדי המוזיקה בארץ עם הלהיט "אספרסו" הולכת לשווק משקה חדש ומיוחד
מערכת ice | 
זמרת - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הזמרת האמריקנית קרפנטר שפרצה לחיינו בקיץ האחרון עם הלהיט "אספרסו" וממשיכה לשלוט במצעדי המוזיקה, מוציאה משקה חדש על שם האלבום האחרון שלה. 
למרות שהיינו חושבים שאולי היא תחליט לשווק משקה של קפה, קרפנטר מחליטה לשווק משקה שנקרא Short n' Sweet על שם האלבום שלה, שנקרא בדיוק ככה. 
מדובר בשייק המבוסס על פירות טרופיים, עם קוקוס אורגני, דבש, קוֹלָגֵן ואבקת פנינים ותוסף בשם ספירולינה, שנותן לזה צבע כחול.
המשקה הטרופי ישווק ברשת של סופרים ומרכולים שנקראת Erewhon ותעלה לא פחות מ-23 דולרים. קרפנטר מצטרפת להיילי ביבר וקורטני קרדשיאן שעשו גם הן מהלך דומה ושיווקו משקה מיוחד על שמן.
 

סברינה קרפנטר משאירה אבק לכל האמנים הבינלאומיים וממשיכה להוביל במצעדים כבר מספר חודשים עם הלהיט "אספרסו" וכיום עם הלהיט "Please please please".
בחורף האחרון סברינה קרפנטר כיכבה בקפיין שיווקי של קוקה קולה הידועה בתמיכתה בישראל. הדוגמנית העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה בה היא מחזיקה פחית של המשקה האהוב, והתגובות מיהרו להגיע: "קוקה קולה תומכת ברצח עם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה