TOP 5

פאר טסי: דירוג הלהיטים הכי גדולים של הזמר בכל הזמנים

פאר טסי, הזמר-יוצר והמלחין שנולד בפרדס חנה וזכה בפרסים רבים, לאחרונה כבש את הרדיו עם אלבום חדש. נראה כי השירים החדשים ממשיכים לצאת לאור אך השירים בחמישייה המובילה הם לא מהשנה האחרונה, יותר נכון כמעט כולם. אלו החמישיית השירים המושמעים ביותר ביוטיוב של הזמר פאר טסי

מערכת ice |  3
פאר טסי (צילום אור גפן, freepik, רמי זרינגר)
פאר טסי, שנולד ב-10 במאי 1984, הוא זמר-יוצר ומלחין שזכה להכרה רחבה ולפרסים רבים, כולל פרס פסטיבל הזמר והפזמון לשנת 2013 ופרס אקו"ם לשיר השנה 2015 ולאלבום השנה 2023. הוא גדל בפרדס חנה והחל לשיר כבר בגיל צעיר בבית הכנסת המקומי. במהלך שנות נעוריו הופיע במועדוני קריוקי ומסיבות שונות. שירותו הצבאי החל כלוחם בחטיבת כפיר ולאחר מכן הופיע בתחרות "הזמיר של השרון". לאחר שחרורו מצה"ל, הצטרף ללהקת הבידור של רשת מלונות פתאל ובהמשך הפך לזמר הבית של הרשת. כעבור מספר שנים, עזב טסי את הרשת והחל לעבוד על אלבום הבכורה שלו.
מאז עבר כבר מעלה עשור, בו טסי לאט לאט מטפס לפסגה, וזה הזמן לבדוק את חמשת השירים הכי מושמעים של פאר טסי ביוטיוב, מהשיר החמישי עד למוביל שבמקום הראשון.
5. דפיקות הלב
עם 19 מיליון צפיות, "דפיקות הלב" הוא אחד מהשירים הוותיקים של פאר טסי. השיר יצא לאור לפני 11 שנים ומאז זכה לפופולריות רבה.
4. משקה יקר
הלהיט "משקה יקר" זכה ל-22 מיליון צפיות מאז שפורסם לפני 9 שנים.
3. כל העיר שלנו (עם עדן בן זקן)
"כל העיר שלנו" בביצוע משותף עם עדן בן זקן, פורסם לפני 8 שנים וכבר צבר 23 מיליון צפיות. שיתוף הפעולה בין שני האמנים התגלה כהצלחה גדולה.
2. אהבה חולה
עם 26 מיליון צפיות, "אהבה חולה" יצא לאור לפני שנה בלבד וכבר הפך לאחד הלהיטים הגדולים של פאר טסי כשעלה למקום השני ועבר קלאסיקות רבות של הזמר בזמן כל כך קצר.
1. דרך השלום
השיר "דרך השלום" הוא המוביל ברשימה עם 50 מיליון צפיות. פורסם לפני 9 שנים, זהו השיר המוכר ביותר של טסי והוא עדיין ממשיך לצבור השמעות רבות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פאר טסי
    יואב 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זמר גדול זמר ענק
    סגור
  • 2.
    מה קורה עם " רוז " (ל"ת)
    חיומה 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    זמר גדול
    דנית 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זמר נשמהעם קול אדיר. שר עם המון רגש, מרטיט את הלב. אוהבת מאוד את השירה שלו, זמר ויוצר איכותי.
    סגור