מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: פאר טסי על הגל, עקף את עומר אדם?

פאר טסי, ממשיך לרכב על גלי ההצלחה של אלבומו החדש "רדיו שטח 2" כאשר גם הפעם הוא מתברג למקומות הראשונים בכל הטבלאות. אך למרות ההצלחה של טסי, הוא לא הצליח לפגוע במעמדו של עומד אדם שנשאר יציב | דירוג ספוטיפיי של ice
מערכת ice | 
פאר טסי (צילום מתוך האינסטגרם)
להיטי אלבומו החדש של פאר טסי "רדיו שטח 2", המשיכו את הקאמבק המוצלח של הזמר שהתחיל עוד בצאת אלבומו הקודם. כעת, שירו של טסי "רוז", זכה בתואר השיר המואזן ביותר בספוטיפיי ישראל עם 455,132 האזנות.
בפער זעום, הסינגל החדש של צמד הראפרים נס וסטילה "באמפרים", נדחק זה השבוע השני אל המקום השני בטבלה עם 437,728 האזנות. אל המקום השלישי בדירוג השבועי הגיע הזמר איתי לוי עם השיר "מערב ראשון" שהוציא בסוף חודש מאי האחרון, זכה ל-397,881 האזנות. "פלסטרים" של אושר כהן, יורד אל המקום השני עם 362,548 האזנות. סוגר את הרשימה "ראיתי עולם", הלהיט המשותף של עומר אדם ושרק עם 306,945 האזנות.
למרות ההצלחה הגדולה לא הוא זוכה, טסי לא ערער את מעמדו של עומר אדם, שזוכה בתואר הזמר המואזן ביותר השבוע. מיד אחריו, במקום השני בקטגוריית האמנים המואזנים ביותר בספוטיפיי ישראל נמצא טסי שללא ספק נמצא באחת התקופות הטובות ביותר בקריירה שלו. 
במקום השלישי נמצא אייל גולן שבדומה למצבו בדירוג היוטיוב השבועי, גם כאן הוא מאבד גובה.  אל המקום הרביעי הגיע אושר כהן ומי שסוגר את הטבלה הוא הזמר האהוב עדן חסון.
באופן לא מפתיע אלבומו השמיני של פאר טסי "רדיו שטח 2", מככב גם כאן בראש. אלבומו החדש של הראפר הוותיק אמינם, "The Death of Slim Shady", אשר יצא במהלך אמצע החודש מתברג אל המקום השני. אחריו במקום השלישי בילי אייליש, שממשיכה לככב בדירוג בזכות אלבומה השלישי והמעולה Hit me hard and soft" שיצא לפני חודשיים. טונה שומר על הנוכחות הקבועה שלו בדירוג בזכות האלבום "מזרח פרוע" וכעת הוא ניצב במקום הרביעי. את הרשימה סוגר אלבומו עומר אדם עם "Omer" שיצא ב-2020. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה