תרבות ופנאי

שלומי שבת חוגג 70: זאת החגיגה שתרענן את לוח השידורים

התוכנית המיתולוגית "אגן הים התיכון" תוקדש מחר לזמר האהוב. בין האורחים שיגיעו לאולפן כאן גימל בירושלים, איציק קלה, יובל דיין, דוד ד'אור ויוסי אזולאי. שבת, שהתרגש במהלך ההקלטה עד דמעות, ביצע יחד עם אורחיו דואטים, וייחשף גם לחומרים ארכיוניים נדירים ומרגשים

מערכת ice | 
שלומי שבת בפסטיבל ערד (צילום נטלי שטיין)
רגע לפני יום הולדתו ה-70 הגיע הזמר האהוב שלומי שבת לחגיגה מרגשת ב"אגן הים התיכון" של כאן גימל. מיכל אסולין, תארח מחר, יום שישי הקרוב (מחר) את שלומי שישיר משיריו ויזכה לביקורים מפתיעים של זמרים אהובים שליוו אותו בתחנות הקריירה העשירה שלו.
בין האורחים שיגיעו לאולפן כאן גימל בירושלים, איציק קלה, חבר קרוב ושותף מוזיקלי של שלומי שבת לאורך השנים, הזמרת יובל דיין, יוסי אזולאי ודוד ד'אור.
 
שבת, שהתרגש במהלך ההקלטה עד דמעות, ביצע יחד עם אורחיו דואטים, וייחשף גם לחומרים ארכיוניים נדירים ומרגשים מההיסטוריה של "אגן הים התיכון" ושלו.
שלומי שבת הוא אחד האמנים המשפיעים והאהובים ביותר במוזיקה הישראלית בכל הזמנים. לאורך קרוב ל-50 שנות קריירה, הוא הפך לאחד מעמודי התווך של הזמר הישראלי והוציא כמה מהלהיטים המעצבים במוזיקה המקומית ובהם "בגלל הרוח", "לכל אחד יש", "אבא", "יש לך" ועוד רבים וטובים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה