ויראלי

יובל דיין מעלה שאלות על החזרה בתשובה? "נוצר אצלי קרע"

הזמרת יובל דיין בראיון מרתק: "נוצר אצלי קרע בין עולם המוזיקה ובין עולם התורה והמצוות. אני אוהבת מאוד את התורה ואת הערכים שיש בעולם היהדות.. אבל מרגישה שבמקומות מסוימים הלכתי למקומות שלא באמת התאימו לי"
מערכת ice |  3
יובל דיין (צילום אינסטגרם)
השבוע במגזין מוצ"ש של 'מקור ראשון', הזמרת האהובה יובל דיין מספרת בראיון מרתק על החזרה בתשובה, הזוגיות שעוד לא הגיעה והצורך למצוא את עצמה בעולם של פופ. בריאיון לאריאל שנבל היא חוזרת גם לרגעים שבהם נאבקה להיות נאמנה לצו ליבה ומתוודה על הקושי לעכל את הישגיה.
בין היתר מספרת דיין: "אני לא בן אדם שנהנה להיות במרכז. היום אני לומדת איך. כשחזרתי בתשובה הייתה לי שאיפה להיות בטופ. איפשהו בדרך, אני מודה שקרה לי משהו שקורה להרבה חוזרים בתשובה - קצת התמקדתי לא במה שבאמת חשוב. נוצר אצלי קרע בין עולם המוזיקה ובין עולם התורה והמצוות. אני אוהבת מאוד את התורה, אוהבת מאוד את הערכים שיש בעולם היהדות, מאמינה בהם מאוד ורוצה להקים בית שמושתת על הערכים והיסודות האלה, אבל מרגישה שבמקומות מסוימים הלכתי למקומות שלא באמת התאימו לי, והיום אני יודעת לזהות אותם".

על התדמית והקריירה שלה: "אני יודעת שהתדמית שלי היא של מישהי שהולכת עם הזרם ולא עושה בעיות, אבל אני גם יודעת מתי להוריד עוגן. וכשצריך, זה קרה כמה פעמים בקריירה. זהו חלק מהזהות שלי, חשוב לי מאוד שלא לאבד את עצמי בתוך כל מה שקורה. אף שאני קצת רחוקה מכל מה שלא קשור במוזיקה, וזה די חריג בנוף המוזיקה הישראלית היום".
לסיום היא סיפרה: "ישנם המסלולים הרגילים, וישנו המסלול שאני צריכה לפלס לעצמי. אני צריכה להחליט איזה דברים אני עושה ואיזה לא, איפה אני בוחרת דווקא בדרך הארוכה שהיא הרבה פעמים נכונה לי יותר".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ??
    מימי 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי עם תחזרי בשאלה יהיה פחות שאלות ויותר. תשובות ופחות. בילבולי מוח
    סגור
  • 2.
    חקי בכל הכאקד בעולמנו לכל השביםבתשובה יש דמוחין דקטנות (ל"ת)
    חקי חיון 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    דברייך מענינים,,אממה אל תשכחי שלדת יש גם הלכה וזה הסרגל (ל"ת)
    מתי מבני ברק 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור