ויראלי

יובל דיין נפרדת בעצב: "תודה על הדלת שפתחת לי"

הזמרת שמשמשת גם שדרנית בגלגלצ, נפרדה מהעורך בסטורי כואב. "יוסי כסיף היקר", היא כתבה באינסטגרם שלה והוסיפה "זה שנשאר דבוק באמת ובאיכות עד השניה האחרונה, הלך לעולמו הבוקר"
מערכת ice | 
יובל דיין (צילום אינסטגרם)
יובל דיין עצובה בעקבות לכתו של יוסי כסיף, אחד מבכירי עורכי המוזיקה ברדיו הישראלי אי פעם, הלך לעולמו בגיל 68 בלבד. כסיף החל את עבודתו ברדיו אי שם בתחילת שנות ה-70, כשעבד תחילה בתקליטיית רשות השידור.
הזמרת שמשמשת גם שדרנית בגלגלצ, נפרדה מהעורך בסטורי כואב. "יוסי כסיף היקר", היא כתבה באינסטגרם שלה והוסיפה "זה שנשאר דבוק באמת ובאיכות עד השניה האחרונה, הלך לעולמו הבוקר".
היא לא סיימה ואף המשיכה בפנייה נרגשת לכסיף ז"ל, "תודה על הדלת שפתחת לי ברשת גימל, על השיחות לפני שידור ועל הלב שהבאת לתעשיית המוזיקה". כמובן שמותו הכה רבים בתדהמה לאור גילו הצעיר יחסית
למעשה, כסיף הביא מהפכה של ממש לרדיו, אחרי שהיה מראשוני העורכים המוזיקליים שהביאו למאזינים הישראלים את הרוק הישראלי. כסיף היה  אחראי על עריכת תוכניות מוזיקה נוסטלגיות במיוחד כמו "קצת אחרת" ו"רוק בישראל". כשתאגיד השידור הישראלי הוקם, עבר כסיף לערוך בכאן גימל וכאן 88 והיה שותף להפקת ועריכת עשרות תוכניות.
בתאגיד השידור הישראלי ספדו ליוסי כסיף, שכאמור עבד שם שנים רבות בתור עורך מוזיקלי, כאשר לי-אור אברבך, סמנכ"ל הרדיו של התאגיד, מסר ל"ישראל היום": "בצער ובכאב אנחנו נפרדים מעורך אדיר ובעיקר מחבר יקר. יוסי כסיף היה אדם שכולו לב ואהבה גדולה למוזיקה וליצירה".
"בשבוע האחרון עם ההידרדרות במצבו הרפואי בכירי האומנים בישראל הגיעו לביתו ושרו לו שירים, שהפכו לשירי פרידה. חטיבת הרדיו תנציח את עשיתו העשירה בדרך מוזיקלית. יהיה זכרו של יוסי ברוך", הוסיף לי-אור אברבך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה