תרבות ופנאי

נועה קירל, אושר כהן או פאר טסי? נחשף שיר השנה של כאן גימל

מאזיני כאן גימל וגולשי טיקטוק ישראל בחרו את ה"עשירייה של השנה" של ישראל במוסיקה לשנת תשפ"ג. אלו הנבחרים: שירי השנה, זמר השנה, זמרת השנה וגם ההרכב המוביל
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום יוטיוב/ נועה קירל)
זמרת השנה של ישראל היא נועה קירל, בפעם הרביעית ברציפות – כך לפי מאזיני כאן גימל וגולשי טיקטוק ישראל, שבחרו את נבחרי השנה במוסיקה ודירגו את 30 המקומות הראשונים במצעד הרשמי של ישראל לשנת תשפ״ג.
למקום הראשון במצעד השנתי הגיע השיר "יוניקורן" של נועה קירל שייצג את ישראל באירוויזיון.
למקום השני – "אהבה" של אושר כהן,
ובמקום השלישי - "אהבה חולה״ של פאר טסי.

סטטיק, לראשונה לבד ולא חלק מצמד, נבחר לזמר השנה. נס וסטילה הם פריצת השנה והשיר "תיק קטן" הוא שיר הטיקטוק של השנה. להרכב השנה נבחרו דולי ופן.
למקום הרביעי הגיע "ילד מטריה" של עטרה אוריה ואל המקום החמישי הגיע "פרובוקטיבית" של נועה קירל. במקום השישי אודיה – אינטלקטוערס, בשביעי סטטיק – רונדלים, שמיני פאר טסי – 38. במקום התשיעי נס וסטילה - תיק קטן, וסוגר את העשירייה הראשונה בניה ברבי - קרן שמש.
 
את המצעד הגישו מאיה אלקולומברה וטלי מורנו. מפיק ראשי: עפרי מקוב. עורכת מוזיקלית: מאיה דרוקמן. עורכת ראשית כאן גימל: טל ארגמן. מנהל תחנות המוזיקה: עפרי גופר.'העשירייה' היא מגזין מוזיקה שבועי המשודר בכאן גימל ברדיו, בכאן 11 בטלוויזיה ובכאן גימל ביוטיוב, בכל יום חמישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה