מדדים ומחקרים

אייל גולן או עומר אדם? הזמר שתחנות הרדיו השמיעו הכי הרבה

לקראת סוף שנת תשפ"ג דורגו האומנים הישראלים והפופולריות שלהם בתחנות הרדיו הישראליות. אז איזה זמר זכה לככב במקום הראשון, ואיזה שיר עשה לנו את השנה?
מערכת ice | 
הזמרים האהובים (צילום shutterstock, freepik)
שנת תשפ"ג תגיע בקרוב לקיצה ולכן זה בדיוק הזמן להתחיל לדרג את הזמרים, הזמרות והשירים שעשו לנו את השנה. בגיא פינס חברו למדיה פורסט ופרסמו את הדירוג של האומנים והשירים המושמעים ביותר ברדיו בשנה האחרונה.
ברשימת הזמרים המושמעים ביותר נמצא, באופן לא מפתיע במיוחד, את אייל גולן במקום הראשון. עומר אדם נמצא במקום השני, עדן חסון במקום השלישי, משה פרץ במקום הרביעי, וסוגר את החמישייה - שלומי שבת. עוד בעשירייה העליונה - שלמה ארצי, דודו אהרון, איתי לוי, אריק איינשטיין וחיים משה.
בדירוג הזמרות המושמעות ביותר ברדיו הישראלי נמצא את שרית חדד במקום הראשון. עדן בן זקן נמצאת אחריה במקום השני, נועה קירל במקום השלישי בלבד, אגם בוחבוט זוכה במקום הרביעי וזהבה בן סוגרת את החמישייה. עוד בעשירייה העליונה - אודיה, מרגלית צנעני, יהודית רביץ, ריטה ואנה זק שמגיעה רק למקום העשירי.
וזה כמובן לא נגמר כאן; השיר "קרן שמש" של בניה ברבי זוכה בתואר השיר המושמע ביותר ברדיו השנה. נועה קירל עם "פנתרה" זוכה במקום השני, "קופידון" של אגם בוחבוט זוכה במקום השלישי. במקום הרביעי עדן חסון עם "עד שתבואי עד אליי", ו"אהבה חולה" של פאר טסי סוגר את החמישייה.
עוד בעשירייה - השיר שלנו לאירוויזיון "יוניקורן" של נועה קירל, "אינטלקטוערס" של אודיה, CHANGES של תמיר גרינברג, "תכף יפתח" של ישי ריבו ו"לאהוב אותך כל יום" של עדן חסון בשיתוף דולי ופן.
אם נתמקד בגלגל"צ, נגלה כי טונה זכה למקום הראשון בדירוג האומנים המושמעים ביותר בתחנה. נועה קירל נמצאת במקום השני, מרגי במקום השלישי, דודו טסה במקום הרביעי ושלמה ארצי במקום החמישי. השיר המושמע ביותר בתחנה בשנת תשפ"ג היה "קופידון" של אגם בוחבוט, אודיה במקום השני עם "אינטלקטוערס", "פנתרה" של קירל במקום השלישי, "בובה" של נועם בתן במקום הרביעי ו"כנען 12 מרגלים" של שלומי שבן, שולי רנד ורביד פלוטניק סוגר את החמישייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה