מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: עומר אדם נשאר בטופ, נס וסטילה עם הישג ענק

עומר אדם ממשיך לשמור על מעמדו כזמר המואזן ביותר בישראל. במקביל, נס וסטילה עוקפים את אושר כהן ונועה קירל וכובשים את המקום הראשון עם "באמפרים" | דירוג ספוטיפיי של ice
מערכת ice | 
עומר אדם ויסמין מועלם (צילום פלאש 90/ דוד כהן, רותם לבל)
נתוני האזנות של ספוטיפיי ישראל מהשבוע החולף, מציגים שינויים בצמרת של הדירוג השבועי של ice. למרות שזכה לביקורת צוננות ממבקרי המוזיקה ושדרני הרדיו בישראל "אין אותי", הדואט המרגש של אושר כהן נועה קירל התקבל באהבה בקרב הקהל והחזיק במשך תקופה ארוכה במקום הראשון בטבלת השירים המואזנים ביותר בספוטיפיי ישראל.
מאז, החלה תפנית כאשר השיר שזכה ל-450,384 האזנות מודח אל המקום השני על ידי הצמד נס וסטילה עם השיר "מגדלים" שגרף 473,055. יסמין מועלם הגיע למקום השלישי עם שירה "דאמ" שיצא באמצע חודש אוגוסט ובמהרה הפך לוויראלי. מספר האזנות לשיר בספוטיפיי עומד על 362,739.
במקום הרביעי, ניצב איתי לוי עם "מערב ראשון" שרשם נתון האזנות של 333,811. כזכור, גם לוי הוציא לאחרונה סינגל חדש לרדיו "מרכז תל אביב" ולמרות שהוא התקבל בחיבה בקרב הקהל והתעשייה הוא לא הגיע להצלחה של "מערב ראשון". בדומה לשבועות קודמים, גם הפעם נס וסטילה עם נציגות נוספת בטבלה עם שירם "באמפרים" שהגיע למקום החמישי וסוגר את הטבלה לאחר שהאזינו לו -327,064 פעמים.
בדירוג האומנים המואזנים ביותר, תמונה המצב נותרה ללא שינויים מרחיקי לכת. בהמשך למגמה של השבועות האחרונים, עומר אדם ממשיך לשמור ביציבות על המקום הראשון בטבלה. לאחריו פאר טסי, שממשיך למנף את הקאמבק שלו בזכות הלהיטים שנכללו באלבום האחרון שהוציא.
אושר כהן, שרק לפני כמה שבועות הופיע בפארק הירקון אל מול קהל של יותר מ-50,000 איש הגיע אל המקום השלישי. אייל גולן, התברג אל המקום הרביעי ומי שסוגר את הטבלה הוא עדן חסון.
באופן לא מפתיע אלבומו השמיני של פאר טסי "רדיו שטח 2", עמוס הלהיטים מככב בראש טבלת האלבומים המואזנים ביותר. אחרי טסי הכוכבת הצעירה סברינה קרפנטר עם אלבומה "Short n' Sweet".
הזמרת האמריקאית בילי אייליש, הגיעה למקום השלישי והמכובד עם אלבומה השלישי והמעולה "Hit me hard and soft" שיצא לפני שלושה חודשים. הראפר הישראלי טונה (איתי זבולון), שומר על הנוכחות הקבועה שלו בטבלה כשהאלבום האחרון של שהוציא "מזרח פרוע", הגיע למקום הרביעי. עדן חסון מגיע למקום האחרון גם בדירוג הנ"ל עם אלבומו "אלבום 2".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה