מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: אושר כהן חוגג, האם הוא קרוב לעקוף את עומר אדם?

דירוג ספוטיפיי של ice: עומר אדם ממשיך לשמור על מעמדו כזמר המואזן ביותר בישראל. במקביל, "אין אותי" של נועה קירל ואושר כהן זוכה לנתון שיא ופותח פער על נס וסטילה. | כל הפרטים
מערכת ice | 
אושר כהן, עדן חסון (צילום יוטיוב/ עדן חסון)
למרות שהדואט המרגש של נועה קירל ואושר כהן "אין אותי" זכה לביקורות המאוכזבות מצד מבקרי המוזיקה ושדרני הרדיו, נראה שהקהל דווקא אוהב אותו. עם 506,580 האזנות, השיר כובש את המקום הראשון בטבלת השירים המואזנים ביותר בספוטיפיי ישראל.
אחריו, נס טסילה כובשים את המקומות השני והשלישי עם השיר "מגדלים" שזכה ל-397,035 האזנות ולאחריו, הלהיט החם של  "באמפרים", עם 363,017 האזנות. השיר "מערב ראשון" הסינגל החדש של איתי לוי הגיע למקום הרביעי לאחר זכה ל-312,833 האזנות.  פאר טסי סוגר את הטבלה עם הלהיט של אלבומו החדש "רוז" עם 297,593 האזנות. 
למרות ההצלחה הגדולה לא הוא זוכה, טסי לא ערער את מעמדו של עומר אדם, שזוכה בתואר הזמר המואזן ביותר השבוע. מיד אחריו, במקום השני בקטגוריית האמנים המואזנים ביותר בספוטיפיי ישראל נמצא אושר כהן שרק ביום חמישי האחרון הופיע מול 50 אלף איש בהופעה מרגשת בפארק הירקון. במקום השלישי נמצא פאר טסי ולאחריו אייל גולן שבדומה למצבו בדירוג היוטיוב השבועי, גם כאן הוא מאבד גובה. מי שסוגר את הטבלה היא הזמרת טיילור סוויפט.
באופן לא מפתיע אלבומו השמיני של פאר טסי "רדיו שטח 2", מככב גם כאן בראש. אחריו במקום השני בילי אייליש, שממשיכה לככב בדירוג בזכות אלבומה השלישי והמעולה Hit me hard and soft" שיצא לפני חודשיים.
טונה שומר על הנוכחות הקבועה שלו בדירוג בזכות האלבום "מזרח פרוע" וכעת הוא ניצב במקום השלישי.  אלבומו עומר אדם עם "Omer" שיצא ב-2020, ניצב במקום הרביעי ו-"אלבום 2" של עדן חסון סוגר את הטבלה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה