מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: עומר אדם בפסגה, נס וסטילה מפציצים

דירוג הספוטיפיי השבועי: עומר אדם שומר על הפסגה בתור האמן המואזן ביותר בישראל, נס וסטילה משתלטים על גזרת השיר המושמע ביותר עם להיטם החדש "באמפרים"
מערכת ice |  1
עומר אדם (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
האמנים המואזנים ביותר השבוע בישראל: עומר אדם מוביל את הרשימה, אייל גולן במקום השני, פאר טסי במקום השלישי הודות לאלבומו החדש "רדיו שטח 2", אושר כהן שומר על מקומו בפסגה במקום הרביעי, סוגר את החמישייה הראשונה זהו עדן חסון.
בגזרת השירים המושמעים ביותר השבוע: במקום הראשון הצמד שלא מפסיק לשחרר להיטים, נס וסטילה עם שירם החדש שכבר נהיה ויראלי "באמפרים". במקום השני השיר המוצלח ביותר כעת מהאלבום החדש של פאר טסי, "רוז". את המקומות ה-3 וה-5 לוקחים עומר אדם ושרק עם "ראיתי עולם" ו"צמוד צמוד" יחד עם אודיה. במקום הרביעי נמצא "פלסטרים" של אושר כהן".
האלבום המואזן ביותר השבוע בישראל בספוטיפיי הוא אלבומו החדש של פאר טסי, "רדיו שטח 2", אלבום ההמשך ל"רדיו שטח" שיצא בשנה שעברה. במקום השני "עם ישראל חי" של אייל גולן שכיכב לאחרונה בבלומפילד עם 5 הופעות ענק. במקום השלישי, ייצוג בינלאומי ונשי לראשונה ברשימה, בילי אייליש עם אלבומה החדש. במקום הרביעי "מזרח פרוע" של טונה וסוגר את הרשימה "עומר" של עומר אדם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לתקן
    מישהיי 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באתר של ספטיפיי רוז מקום ראשון
    סגור