תרבות ופנאי

דנה אינטרנשיונל במחווה לאליל נעוריה שנפטר

מחווה מצמררת של דנה אינטרנשיונל לזמר אדם, חודשיים לאחר מותו: הזמרת הקליטה קאבר ללהיט של אליל הנעורים "שקיעה אחת" והצליחה לדבריה לראשונה לחזור ולשיר אחרי השבעה באוקטובר.  "זה השיר שמחזיר לי את הקול, בגלל אדם ומי שהוא היה"

מערכת ice |  2
דנה אינטרנשיונל דנה קמה (צילום מסך yes)
כשדנה אינטרנשיונל התבקשה להופיע לפני כחודש בערב המחווה לזמר אדם ולחדש שיר שלו היא חששה שלא תוכל לבצע את שיריו טוב כמוהו: "נרתעתי. הרגשתי שאף זמר לא יכול לעשות אדם כמו אדם. בחרנו את 'הכרזת מלחמה', כי הטקסט כאילו נכתב בשבילי, ואת 'שקיעה אחת' כי זה השיר האהוב עלי מכל השירים שלו. פתאום מצאתי את הקול שלי בהפקה המהפנטת שלו״
אינטרנשיונל, שמגדירה את אדם "אליל נעוריי" מספרת על הערצתה לזמר כילדה צעירה: "כזה דבר לא היה בארץ. הקול, ההופעה, הנוכחות, היופי והשירים. תופעת האדמניה התלקחה, ואני מודה, גם אני הייתי שם. זוכרת את ההופעה בבת ים שאני צועקת עד צרידות עם עוד אלפי בנות; ׳אדם, אדם׳״
הזמרת משתפת כי מאז השבעה באוקטובר הרגישה שהיא לא יכולה לשיר בעקבות ההלם והכאב שחשה. "לא יכולתי לעלות על בגד נוצץ להתאפר ולשמח אנשים כשהחטופים שם והמצב שלנו כזה. 'שקיעה אחת' הוא בעצם השיר שמחזיר לי את הקול.  שהרגשתי שאני מחוברת אליו ורוצה לשיר אותו. בגלל אדם ומי שהוא היה. בגלל השיר, בגלל שמשהו היה חייב להעיר אותי לחזור לחיים. מתפללת ומקווה שנגיע עוד הרגע לעסקה, שהימים הרעים האלה יחלפו ושנקום למחר חדש, עם שקיעה חדשה מרגיעה ומנחמת", סיכמה הזמרת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דנה אינטרנשיונל
    סטלה אדם 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקסימה! אכן אדם היה זמר מיוחד ובן אדם מיוחד. שמחה שהוא ממשיך להעניק מטובו גם אחרי לכתו והצליח לגרום לך לשיר שוב. אהובה ?? את.
    סגור
  • 1.
    איכס
    יוני 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחח.אישה? את גבר ...ניראית כמו גבר
    סגור