ויראלי

דנה אינטרנשיונל מזהירה: "נתראה באותו המקום"

הזמרת מסרה לכל העוקבים המודאגים שלה: "מה שבטוח, מחר נתעורר לבוקר כמו זה של אתמול ושלשום ושל לפני חודש. תהיה או לא תהיה אזעקה, ישוגרו או לא מה שישגרו, אנחנו לא נתעורר לחורבן והרס ולשיתוק החיים. נרגענו לילה טוב, נתראה באותו המקום בבוקר טוב"
מערכת ice | 
דנה אינטרנשיונל (צילום פלאש 90/ יוסי זמיר)
דנה אינטרנשיונל מודאגת, אבל לא מרימה ידיים ומספקת לעוקבים שלה ברשתות החברתיות מדריך כיצד לנהוג בצל הנקמה המתקרבת של איראן, חיזבאללה וכל מדינה ערבית שתנסה לתקוף את ישראל עם "תדריך דנה ללילה" לא
הזמרת האהובה ניסתה להפיג את החרדות והבהלה כאשר כתבה לעוקבים הסקרנים: "הניצחון האמיתי הוא שאנחנו לא מפחדות. אל תתנו להיסטריה התקשורתית לאיומים האיראניים, להצהרות ולדוברים ולמרגיעים, הם הכי מפחידים, להשתלט עליכן".

כמו כן היא הסבירה מה הכי מומלץ לעשות: "תעברו לערוץ 55 לאולימפיאדה. יש עולם בחוץ. בוא נשאף מהשפיות ונלך לישון רגועות, כל השאר לא בידינו". כשהיא ממליצה להתנחם כאמור מול שידורי האולימפיאדה בערוץ הספורט.
לסיום היא מסרה לכל העוקבים המודאגים שלה: "מה שבטוח, מחר נתעורר לבוקר כמו זה של אתמול ושלשום ושל לפני חודש. תהיה או לא תהיה אזעקה, ישוגרו או לא מה שישגרו, אנחנו לא נתעורר לחורבן והרס ולשיתוק החיים. נרגענו לילה טוב, נתראה באותו המקום בבוקר טוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה