טלוויזיה

ערוץ הטלוויזיה של חיזבאללה שידר מזירת האסון בגולן: "הלב נשבר"

אם חשבתם שראיתם הכל במדינת ישראל של שנת 2024, תחשבו שוב: כתבת "אל מיאדין", הערוץ שמזוהה עם חיזבאללה, שידרה מנזירת האסון במג'דל שמס שם חיזבאללה רצחו 12 ילדים בדם קר, ללא שום הפרעה ובעיה. הסיבה: חוק אלג'זירה חל גם על אל מיאדין, אך רק ל-45 ימים, והצו בעניינו פקע לאחרונה
מערכת ice | 
שידור אל מיאדין בישראל (צילום צילום מסך מתוך שידורי אל מיאדין)
אם חשבתם שכבר ראיתם ושמעתם הכל במדינת ישראל בשנת 2024, כדאי שתחשבו שוב. אחרי צווי הסגירה שניתנו לאל ג'זירה בישראל, אותן תקנות ניתנו גם לערוץ של החיזבאללה - "אל מיאדין", זאת בטענה לפגיעה בביטחון המדינה.
אלא שכלפיו, על פי N12, הצו ניתן רק ל-45 ימים, והוא פג כעת. בעקבות כך, הערוץ שידר היום (ראשון) לא פחות ולא יותר, מזירת האסון הכבד במג'דל שמס, שם רצח חיזבאללה 12 ילדים קטנים שרק הגיעו למגרש כדי לשחק כדורגל, כמו גם עשרות פצועים נוספים באחד האירועים המזעזעים מתחילת המלחמה אחרי ששיגר לשם רקטה איראנית בעלת ראש נפץ במשקל של 50 ק"ג.
חשוב להזכיר ש"אל מיאדין" הוא ערוץ שלא רק מזוהה יותר מכולם עם חיזבאללה, הוא גם ממומן על ידו וחלק מכתביו הפכו לסמל אנטי ישראלי בעולם הערבי. אחת מהם היא הכתבת הנאא מחאמיד, שלפני קצת פחות מעשור היא נפצעה מרסיסים של רימון הלם שנזרק על ידי חיילי צה"ל בעיסאוויה, והפכה לגיבורה בעולם הערבי, אחרי שזעקה בשידור ויום למחרת הגיעה לשדר מאותו המקום עם תחבושת על הראש. 
אותה כתבת שידרה כאמור ממג'דל שמס, או כמו שהיא כינתה את האזור בשידור: "הגולן הסורי הכבוש". בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה אף כתבה: "מג'דל שמס - חתיכה מהלב. היום הלב נשבר. אנשיה הם דרוזים-סורים מכובדים, קורבנות הכיבוש כמו כל פלסטיני - אז אל תטעו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה