טלוויזיה

הערוץ המזוהה עם חיזבאללה נחסם בישראל: "פוגעים בביטחון המדינה"

השר שלמה קרעי הודיע לספקי האינטרנט על חסימת ערוץ אלמיאדין המזוהה עם ארגון חיזבאללה ומעביר דיווחים שעל פי הממצאים אינם תואמים את המציאות ואף מפריעים לכוחות הביטחון בעבודתם. המכתב המלא בפנים
מערכת ice |  2
אינטרנט (צילום shutterstock)
במכתב שהופנה לספקי הגישה לאינטרנט בישראל, משרד התקשורת הודיע היום (שני) על חסימת ערוץ אלמיאדין המזוהה עם ארגון חיזבאללה ומעביר דיווחים שעל פי הממצאים אינם תואמים את המציאות ואף מפריעים לכוחות הביטחון בעבודתם.
השר שלמה קרעי כתב: "שלום רב, הנדון: הוראה לפי תקנה 2(א)(4) לתקנות שעת חירום (חרבות ברזל) (מניעת פגיעת גוף שידורים זר בביטחון המדינה), התשפ"ד-2023 - מניעת פגיעה בביטחון המדינה על ידי ערוץ אלמיאדין".

עוד הוסבר: "ביום 7 באוקטובר 2023 הכריז שר הביטחון על מצב מיוחד בעורף מתוקף סמכותי לפי סעיף גב לחוק ההתגוננות האזרחית וביום 8 באוקטובר החליטה ועדת השרים לענייני ביטחון לאומי על נקיטת פעולות צבאיות משמעותיות, בהתאם לסעיף 40 לחוק-יסוד הממשלה. ביום 20 באוקטובר 2023 התקינה הממשלה, מכוח סמכות לפי סעיף 39 לחוק-יסוד: הממשלה, את תקנות שעת חירום (חרבות ברזל) וביום 06 בנובמבר 2023 תיקנה הממשלה את התקנות האמורות".
כמו כן הוסבר: "ביום 06 בנובמבר 2023 הודיעני שר הביטחון ששוכנע כי שידורי Al-Mayadeen Media Network‏ ייערוץ אלמיאדין"), ערוץ זר כהגדרתו בתקנות שעת חירום, שמשדר בישראל בשפות ערבית, אנגלית, ספרדית, פוגעים באופן ממשי בביטחון המדינה. לאחר שהוצגו בפני ובפני שר הביטחון והקבינט חוות דעת מקצועיות מטעם גורמי הביטחון בהתאם לתקנה 2(ב) לתקנות שעת חירום, בהמשך להסכמת שר הביטחון מיום 06 בנובמבר 2023 ולאישור הקבינט מיום 12 בנובמבר 2023, מכוח סמכותי לפי תקנה 2(א) לתקנות שעת חירום".
לסיום הסביר במכתב: "הריני להורות לכל אחד מספקי הגישה לאינטרנט כדלקמן: לחסום את הגישה של כל המשתמשים בשירותיהם, אל אתרי האינטרנט הבאים אשר נמצאו לאחר בדיקה של משרד התקשורת כאתרי האינטרנט בהם מועברים שידור ערוץ למיאדין: ‏almayadeen.net‏, ‏English.almayadeen.net‏, ‏espanol.almayadeen.net‏".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה סגרו את ערוצים 11 12 13 (ל"ת)
    מושחתי המשפט 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חשבתי כבר שחסמו את ערוץ 12 או את ,ynet (ל"ת)
    שמצנזרים מה שלא נוח 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור