תרבות ופנאי

האקסית של אייל גולן כובשת את אירופה: המותג שלה רושם הישג מטורף

דניאל גרינברג, הקימה מותג אופנה בשם "מיאל", על שמם של ילדיה המשותפים עם אייל גולן. כעת, היא מתחילה לקצור את פירות ההצלחה אחרי שחתמה על הסכם עם איש עסקים יהודי, במסגרתו הם עובדים על קולקציה חדשה ומשותפת שעתידה להיות משווקת באירופה
מערכת ice |  1
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם @daniel_greenbergg)
דניאל גרינברג, האקסית של אייל גולן ואם שלושה מילדיו, הקימה מותג אופנה בשם "מיאל", על שם שני ילדיה. לאחרונה, גרינברג חשפה כי היא טסה לסבב פגישות ועסקים באירופה כדי לקדם את המותג שלה.
היום (ראשון) נחשף ב-TMI כי גרינברג נפגשה בבית צרפת, פריז, עם המיליארדר היהודי ריצארד אורלינסקי, כאשר המפגש עם איש העסקים הניב פירות והשניים חתמו על הסכם לשיתוף פעולה, במסגרתו ישתפו פעולה עם המותג "מיאל", כאשר הם עובדים על קולקציה חדשה ומשותפת שעתידה להיות משווקת באירופה.
כזכור, רק לאחרונה העלתה גרינברג תמונה של עם תיק של שאנל מסבב הפגישות אליו נסעה בפריז, כאשר שם היא עוררה את זעמן של העוקבות בחשבון האינסטגרם שלה. בסטורי היא צירפה תמונה של התיק של שאנל וכתבה: "כל אחת וחנות הממתקים שלה. שתדעו - הכל זה עניין של איזון בחיים. מתלבשת חופשי משיין ונראה מיליון דולר אבל תיקים, חגורות ונעליים זה פטיש קשוח אני מודה. ותאכלס בינינו, מגיע לי".
אחרי הסטורי שהעלתה, גרינברג קיבלה תגובות קשות מעוקבות, וממש לא נשארה חייבת, אחרי שהעלתה סדרה של סטורים לחשבון האינסטגרם שלה בהם היא הגיבה למתקפה: "טוב, תקשיבו, אני חייבת לעשות סדר. קיבלתי כמה הודעות כמו 'זה כזה לא את, כל החומריות הזאת'. זה לא מהמקום של חלילה להשוויץ במותגים, ממש לא. זה חלק מהמקום הזה שאני משתפת".
גרינברג המשיכה: "אני לא אמורה לחשוב כל הזמן מה כל הקהל שלי אומר, אני פשוט אני. אני הכי אותנטית. גם בואו, זה תיק של שאנל, זה לא משהו שעולה שקל וחצי. אז א' זה מרגש, וב' זה לתת לכן את התחושה של אם אתן עובדות קשה ומרוויחות, אז תעשו את זה בשביל עצמכן. לא צריך שמישהו יגשים לכן איזה חלום או רצונות או דברים כאלה. תקבלו את זה כמו שזה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דניאל את חיה בלללנד
    שושה 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את אמיתית? אם עובדים קשה? את לא צריכה שמישהו יגשים לך את החלומות? אם היית מתחתנת עם מישהו בגילך היית מגשימה?
    סגור