נדל"ן ותשתיות

ב-7,300 שקל: דניאל גרינברג מחפשת שוכר לדירה, מה תקבלו?

עם הכיתוב "יש לי חור בלב בצורה שלך", גרושתו של אייל גולן סיפרה לעוקבים. "אז מחפשת שוכר לדירה המהממת שלי, ברחובות, שכונת המדע, 7,300 שכירות. דירת חמישה חדרים, אחד החדרים הוא חדר ארונות ברמה הכי גבוהה שיש".
מערכת ice |  1
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
ממש בעוד חודש, גרושתו של אייל גולן וכוכבת הרשת דניאל גרינברג תעזוב בחודש הבא בקרוב את השכן, הגרוש שלה אייל גולן ברחובות, ויחד עם ילדיהם המשותפים מיאל ורון היא תעבור לבית פרטי בנס ציונה.
כמו שציפיתם, היום (חמישי) כוכבת הרשת שמרבה לשתף את חייה לעוקבים, פנתה כדי למצוא עבורה שוכר לנכס בו התגוררה ברחובות, כשהיא חושפת מה המחיר שתאלצו לשלם כדי לגור בדירה שלה.

עם הכיתוב "יש לי חור בלב בצורה שלך", היא סיפרה לעוקבים. "אז מחפשת שוכר לדירה המהממת שלי, ברחובות, שכונת המדע, 7,300 שכירות. דירת חמישה חדרים, אחד החדרים הוא חדר ארונות ברמה הכי גבוהה שיש".
עוד היא המשיכה ופירטה מה כולל הנכס שהיא מעמידה לשכירות: "לדירה שתי חניות, יש ממ"ד, יש סגירה במרפסת (תברכו אותי בחורף), המטבח משופץ ומשודרג, בתוספת אי. בקיצור, אין דירה כזאת. באמת יש לי חור בלב כי זאת דירה עם לב ונשמה ואנרגיות אימאל'ה. לרציניים בלבד. כניסה באוקטובר", חתמה בסמיילי מסמיק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להקיא
    טבעון 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להקיא מדניאל וכל הסובבים אותה. כולל אייל גולן. בעעעע
    סגור