ויראלי

לאחר שדניאל גרינברג חשפה את הבן זוג - זה הבית החדש שלה

גרינברג מתכננת לעבור לבית חדש בעיר נס ציונה, קוטג' מפואר דו קומתי עם בריכה פרטית וחצר גדולה. בנוסף, מתברר שהיא מחפשת אופר למשרה מלאה שתגור עמה ותסייע בטיפול בילדיה, רון ומיאל
מערכת ice |  2
דניאל גרינברג (צילום יוטיוב/ יעל בר זוהר)
גרושתו של אייל גולן, הדוגמנית והכוכבת הישראלית דניאל גרינברג, שחגגה לאחרונה יום הולדת לבתם המשותפת, עומדת בפני מעבר דירה. לאחרונה נחשף כי גרינברג בת ה-30 היא בת זוגו של ריצ'רד אורלינסקי, אומן ואיש עסקים צרפתי-יהודי בן 58, והשניים יצאו יחד לכמה חופשות רומנטיות בצרפת. 
הבוקר (שלישי) חשפה מיקי לוין בפרסום ראשון באתר TMI גרינברג מתכננת לעבור לבית חדש בעיר נס ציונה. מדובר בקוטג' מפואר דו קומתי עם בריכה פרטית וחצר גדולה. אלא שבאופן מעניין, גרינברג לא מתכוונת לעבור לבית החדש לבדה, ומתברר שהיא מחפשת אופר למשרה מלאה שתגור עמה ותסייע בטיפול בילדיה, רון ומיאל.
אם נפשכם חשקה במשרה, מסתבר שהדרישות לתפקיד האופר כוללות שהיא לא תהיה ישראלית ולא תדבר עברית, מה שיכול לתרום ללימוד שפה נוספת עבור הילדים, וכן שיהיה לה רישיון נהיגה כדי שתוכל להסיע את הילדים. המהלך מדגיש את ההשקעה של גרינברג באיכות החיים ובחינוך ילדיה, והוא גם משקף את השדרוג המשמעותי המשמעותי שהיא עשתה בחייה הפרטיים והמקצועיים מאז גירושיה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רוסלנה יותר טובה ממך וקילקלת לאייל ולרוסלנה (ל"ת)
    רוסלנה אהבה אותו 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לבריאות לה וליילדיה (ל"ת)
    בהחלט שדירוג 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור