ויראלי

אייל גולן עקץ - ודניאל גרינברג חשפה לראשונה את בן זוגה החדש

אחרי שאייל גולן עקץ אותה, דניאל גרינברג שמה סוף לשמועות וחשפה את בן זוגה החדש, איש העסקים ריצ'רד אורלינסקי, עמו היא מבלה בימים אלו בחופשה בצרפת
מערכת ice |  2
אייל גולן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
דניאל גרינברג, גרושתו של אייל גולן, מבלה בחופשה מפוארת בסן טרופה שמעוררת גלים של ספקולציות. גרינברג, שרק לאחרונה סיימה מערכת יחסים סוערת עם הזמר, אחרי ניסיון קאמבק מרגש, נצפתה מבלה בסגנון חיים ראוותני הכולל טיסות במסוק פרטי ובילויים במסעדות יוקרה.
אך מה שבאמת הצית את הרשת הוא השמועות על נוכחותו של ריצ'רד אורלינסקי, איש עסקים יהודי ידוע ומעצב בכיר, בחופשה. אורלינסקי, שידוע בעיצוביו למרצדס ולבתי מלון יוקרתיים, שיתף פעולה לאחרונה עם מותג האופנה של גרינברג, "מיאל", במטרה לחדור לשוק האירופי.
גרינברג אמנם הכחישה תחילה, אך אחרי העקיצה ששלח לה בן זוגה לשעבר, אייל גולן, נראה שדניאל גרינברג באמת המשיכה הלאה, אחרי שחשפה לראשונה את בן זוגה החדש,  איש העסקים ריצ'רד אורלינסקי, עם סטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.
גרינברג העלתה סטורי מנסיעה משותפת של השניים ברכב, כאשר הקדישה לו את השיר "תשבור לי את הלב". מתחת לסטורי כתבה: "שיגעתי את העולם הזה". בסיום השיר, שאל אותה ריצ'רד "מה היא אומרת?", כשזו נקרעת מצחוק.
כזכור, השבוע כאמור אייל גולן שלח עקיצה לדניאל גרינברג, אחרי שהעלה סטורי בו כתב: "תודה שהלכת לי", זאת על רקע הזוגיות החדשה אותה החלה לאחרונה גרינברג עם איש העסקים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רכושני (ל"ת)
    בעע 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    חחח (ל"ת)
    באמת תודה לאל שהלכה 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור