ויראלי

צפו: אייל גולן מספר על הבקשה שקיבל מבני משפחת ביבס

קריאה ייחודית ומרגשת לשירי ביבס יצאה היום מעל הבמה בקיסריה: גולן, אשר אירח את בני משפחתה של שירי, השבויה בעזה עם בעלה וילדיה, נענה לבקשתם להקדיש לה שיר וצירף את קרובת משפחתה לדואט מצמרר עם מילים שכמו נכתבו עבור החטופה
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
אחד מהאורחים שליוו הערב את הופעתו של אייל גולן בקיסריה הוא ג'ימי מילר, בן דודה של שירי ביבס אשר נחטפה עם בעלה ירדן וילדיה אריאל בן ה-4 וכפיר בן ה-9 חודשים לעזה. גולן, שהציג את האורחים מעל הבמה, פנה לבני המשפחה בפניה אישית: "אין לתאר את עוצמת הכאב. לבי איתכם ועם כל המשפחות".     
לבקשת קרובי המשפחה, גולן העלה לבמה את לינוי, בתו של מילר שביצעה דואט עם הזמר לצלילי השיר "צליל מיתר" וריגשה את הקהל במילים הסמליות מהפזמון: "כי כל יום שבא והולך הוא נצח בלעדיך". יחד, השניים קראו להשבת כל החטופים.
מוקדם יותר הערב פרסם גולן סטורי על רקע שחור עם שמות החטופים שגופותיהם הוחזרו לישראל אמש וכתב: "סליחה שככה זה נגמר. הלב שלנו שבור וכבר לא יכול להכיל עוד. תחזירו את כולם. עכשיו".
 
 
אלין גולן, בתו של אייל, סיפרה היום גם היא על הכאב האישי שהיא חווה עם חזרת גופות החטופים. גולן, שצילמה בינואר האחרון קליפ עם מיכל, אשתו של אלכס לובנוב ז"ל שגופתו הוחזרה אמש, כתבה: "לא מצליחה למצוא את המילים שיתארו את הכאב הזה שחורך את הלב. כמה חיכינו לך... סליחה שלא זכית להכיר את הבן שלך. סליחה שלא הצלחנו להציל אותך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה