דיגיטל וטק

אינסטגרם מטילה פצצה: זה השינוי הדרמטי שתעבור הרשת החברתית

על רקע הטענות הקשות נגד רשתות חברתיות, אינסטגרם, שנמצאת בבעלותו של מארק צוקרברג, הוציאה הודעה דרמטית במסגרתה חשפה כי היא מבצעת שינויים בהגדרות של חשבונות של צעירים מתחת לגיל 18 בניסיון להגן עליהם. כך זה עובד
מערכת ice | 
אינסטגרם (צילום shutterstock)
על רקע הטענות שנשמעות נגד הרשתות החברתיות בנוגע לחשיפה של סרטונים מסוימים לבני נוער ברשת, הרשת החברתית של מטא, אינסטגרם, שנמצאת בבעלותו של מארק צוקרברג, הוציאה הודעה דרמטית במסגרתה חשפה כי היא מבצעת שינויים בהגדרות של חשבונות של צעירים מתחת לגיל 18 בניסיון להגן עליהם.

החל מאתמול (שלישי) החשבונות של משתמשים מתחת לגיל 18 מוגדרים כברירת מחדל. בשלב הראשוני, השינוי יצא לדרך במספר מדינות בעולם בהן: ארה"ב, בריטניה, קנדה ואוסטרליה. אז איך זה עובד? משתמשים חדשים מתחת לגיל 18 שיפתחו מעכשיו חשבון אינסטגרם יקבלו אוטומטית חשבון מוגבל לשמירה על הפרטיות שלהם. ואם יש לילדים שלכם חשבון קיים, השינוי יתרחש בתוך חודשיים בדיוק.
בהמשך השנה, המהלך הדרמטי של אינסטגרם יגיע גם לאיחוד האירופה, ורק לאחריו הוא עשוי להגיע גם לישראל. חשבון מוגבל הוא חשבון בו התכנים שמפרסמים לא יהיו זמינים לאנשים שלא עוקבים אחר החשבונות, ובנוסף על כך יהיה צורך לאשר רשמית כל עוקב חדש.
המהלך הדרמטי מגיע אחרי צעד דומה שעשתה יוטיוב, במסגרתו היא הודיעה כי תגביל בקרוב צפייה של סרטוני בריאות וכושר מסוימים לבני נוער בגילאי 13 עד 17, בהם מציגים אידיאל מסוים לדימוי הגוף.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה