דיגיטל וטק

יוטיוב בצעד דרמטי: אלה הסרטונים שתגביל לצפייה

יוטיוב יוצאת בצעד דרמטי במיוחד והודיעה כי תגביל בקרוב צפייה של סרטוני בריאות וכושר מסוימים לבני נוער בגילאי 13 עד 17, בהם מציגים אידיאל מסוים לדימוי הגוף. כך זה יעבוד
מערכת ice | 
יוטיוב (צילום shutterstock)
על רקע הטענות שנשמעות נגד הרשתות החברתיות בנוגע לחשיפה של סרטונים מסוימים לבני נוער ברשת, יוטיוב יוצאת בצעד דרמטי במיוחד והודיעה כי תגביל בקרוב צפייה של סרטוני בריאות וכושר מסוימים לבני נוער בגילאי 13 עד 17, בהם מציגים אידיאל מסוים לדימוי הגוף.
ההגבלה תעשה באמצעות ההצעות לסרטונים דומים שמוצעים לבני הנוער ברשת. למעשה, כשאתם מחפשים סרטונים או צופים באותם סרטונים בתדירות גבוהה, יוטיוב מציעה לכם לצפות בעוד ועוד סרטונים מהסוג הזה. כעת, בני הנוער כן יוכלו לצפות באותם סרטונים, אך האלגוריתם לא יקפיץ לכם סרטונים נוספים מהסוג הזה.
למעשה, חלק מההגבלות המדוברות על סרטונים שמתייחסים לדימוי הגוף כבר הוגבלו החל מהשנה שעברה בארצות הברית, אך כעת הצעד של יוטיוב מגיע לכל העולם, זאת בהנחיית הוועדה המייעצת לנוער ולמשפחה של הפלטפורמה.
מיוטיוב נמסר בנוגע למהלך כי הוא מגיע אחרי שבוועדה מצאו ש"בני נוער נוטים יותר ממבוגרים ליצור אמונות שליליות לגבי עצמם כשהם רואים הודעות חוזרות על סטנדרטים אידיאליים בתוכן שהם צורכים באינטרנט". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה