קריירה ולימודים

מהפכה בתעודות הזהות בישראל? זה מה שקורה ולא ידעתם

בהתאם לתקנה החדשה: הסוף לתעודות זהות ישנות? גופים פיננסים נדרשים להתאים את מאגר המידע - AU10TIX מציעה פתרונות חכמים לאימות זהויות
מערכת ice | 
תעודת זהות (צילום shutterstock, פלאש 90/ אנה קפלן)
AU10TIX, מובילה עולמית באימות וניהול זהויות דיגיטליות, מציעה פתרונות חכמים לאימות זהות לקוחות בהתאם לרגולציה החדשה, ומבטיחה עמידה בדרישות החוק לתעודות זהות ביומטריות.
בהתאם לרגולציה החדשה  ותהליך המעבר לתעודת זהות ביומטרית, חלק מתושבי ישראל נדרשים להנפיק תעודות זהות ביומטריות עד סוף ינואר 2025. מהלך זה ידרוש מבנקים, חברות ביטוח, ומוסדות פיננסיים רבים לבצע אימות דיגיטלי מחודש עבור לקוחותיהם. כדי לבצע משימה מורכבת זו, חברת AU10TIX מציעה פתרון חדשני וגמיש שיאפשר לארגונים לעמוד בדרישות החוק בצורה חלקה, מאובטחת ומהירה.

בנוסף, הטכנולוגיה של AU10TIX מסייעת למנוע הונאות פיננסיות, הלבנת הון ושימוש בכספים למטרות טרור ולמנוע מראש את נזקי התדמית שעלולים להגרם בעקבותיהם. תהליך הזיהוי הביומטרי שמציעה AU10TIX יאפשר לארגונים וחברות לנקות את מאגר הזהויות שבוצעו דרכן הונאות בעבר וכיום, הטכנולוגיה החדשה תאפשר לאתרן באופן אוטומטי. 
AU10TIX מציעה את מערכת אימות הזהויות המהירה ביותר בשוק, תוך שימוש בטכנולוגיות ביומטריות מתקדמות כמו זיהוי פנים בזמן אמת ואימות חיות (liveness), על מנת לוודא שאין שימוש בספופינג או טכנולוגיות .deepfake כל זאת תוך שמירה על חווית משתמש מתקדמת, חלקה ויעילה.הפתרונות של AU10TIX הינם הפתרונות המתקדמים ביותר בתעשיית אימות הזהויות ונמצאים בשימוש ע"י הארגונים הגדולים בעולם, ביניהם: Paypal, Google, Payoneer  Uber,  (לשעבר טוויטר) X ,ועוד רבות נוספות.
כזכור, החברה הודיעה לאחרונה כי הצליחה למנוע הונאות עסקיות בהיקף של למעלה מ-18 מיליארד דולר בין השנים 2021-2024. פתרון ה- Serial Fraud Monitor ביחד עם חבילת אימות הזהות (IDV) של החברה, הפועלת במיליוני עסקאות ב-249 מדינות, הוכיחו את יכולתם להגן על ארגונים מפני הונאות הזהות המתוחכמות ביותר.
"אנחנו גאים להיות ממובילי השוק העולמי בתחום אימות הזהויות הביומטריות" אומר דן ירושלמי, מנכ"ל AU10TIX . "הפתרון שלנו נבנה כדי להתמודד עם אתגרי ההונאה המתוחכמים ביותר תוך עמידה בסעיפי הרגולציה הנוכחיים, ומתן חווית משתמש אוטומטית, קלה, נוחה ובטוחה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה