טלוויזיה

יעל פוליאקוב במשבר זהות: "למה אני יהודייה? למה נולדתי בארץ הזאת?!"

השחקנית והקומיקאית משתפת את תחושותיה בריאליטי "מחוברים" בהוט 3 על רקע המלחמה המתמשכת: "נאבקת לראות את הדברים הטובים בחיים"
מערכת ice |  3
יעל פוליאקוב (צילום מסך כאן 11)
יעל פוליאקוב, משתתפת העונה החדשה של הריאליטי ״מחוברים - החיים במלחמה״ בהוט, משתפת בכאב את הצופים על תחושותיה על רקע המלחמה המתמשכת, ברצינות רבה שלא כל כך אופיינית לשחקנית והקומיקאית שאנו רגילים להכיר.
בהצצה לפרק שישודר היום ב-HOT3 שוכבת במיטתה ולצדה בתה הקטנה, ומשתפת במחשבותיה: "אני מרגישה שיש עכשיו איזשהו מאבק שלי לראות את הדברים הטובים בחיים. זה ממש אתגר עכשיו. המלחמה הזאת היא לא תיאמן", אמרה פוליאקוב.
 
"זה כל כך קיצוני שיש לי מחשבות כמו 'למה נולדתי בארץ הזאת?', 'למה אני יהודייה?', 'למה אני ישראלית?!'", המשיכה פוליאקוב, "למה אני נולדתי הבת של פולי ולא יכולתי להיוולד הבת של מייקל דאגלס או מישהו? למה? למה?' אלוהים איזה חיים היו לי..."
עוד המשיכה ותהתה: "איך זה הגיוני שאלה החיים שלנו? איך זה יכול להיות? לא מספיק שאתה משלם פה הון בשביל לחיות פה, עוד חוטפים אותך ואתה במלחמה נונסטופ".
"מחוברים- החיים במלחמה" בעונתה ה-11 שהחלה אתמול, משודרת בימי ראשון-שלישי ב-22:00 ב HOT VOD, HOT3 ו-NEXT TV.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שאלות טובות - לא לשכוח לתת להם תשובות
    אור 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפעמים אנחנו מתאהבים בשאלות ולא עוברים לשלב הבא של לתת תשובות. בהצלחה לך
    סגור
  • 2.
    צודקת
    ירושלמי 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שהיא שואלת, יותר נכון מתלוננת הוא נכון לחלוטין זו שאלה סופר קיומית שאגב צריכה להשאל על ידי יחידים בעמים שלווים לגמרי כמו ניו זילנד ואיים רחוקים שאין עליהם שום איום אנושי מלבד איתני הטבע לעיתים נדירות. התשובה פשוטה אבל בזמנך עלייך להעמיק בה והמשמעות של להעמיק היא להבין על פי הנביאים מהו עניינו של העם שלנו בהיסטוריה ועוד פעם לשאול את משה רבנו זא ללכת להגדרות שלו בתורה על מטרתו של עמנו בהיסטוריה האנושית וכך גם את רבי יהודה הלוי בספרו הכוזרי ואת הרמבם במורה נבוכים ואת רבי יוסף אלבו בספר העיקרים בתוך שלושה ימי לימוד של 5 שעות או בחודש לימוד דליל שעות לימוד השאלה תתפוגג ומעמד הנפש המיוסר יהפוך לשמחה גדולה על היותך יהודיה על הוייתך הלאומית היינו קיומך על אדמתנו ולא בחו״ל על היותך אשה אמא רעיה ובאופן כללי אדם אלוהי. בהצלחה יקירתנו אחותנו היי לאלפי רבבה.
    סגור
  • 1.
    מי זו....
    אלי 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתטוס
    סגור