משפט

אייל ברקוביץ' חוטף תביעה על סך 163,692 שקל: "פרסום שקרי"

קרן בן נשר, יו"ר קבוצת הפועל חיפה, הגישה תביעה נגד אייל ברקוביץ' וחברת רדיו 89 אשר מפעילה את תחנות הרדיו תל אביב ורדיו חיפה, בהן משדר איש התקשורת את תוכנית הספורט 'החמ"ל'. בן נשר הגישה תביעה על סך 163.692 אלף שקל בטענה כי הוצגה "כמושחתת וכמי שפעלה בניגוד לדין" במהלך תוכנית הרדיו אותה מגיש ברקוביץ'

מערכת ice |  1
אייל ברקוביץ' (צילום shutterstock, פלאש 90)
אייל ברקוביץ', כדורגלן העבר ומגיש תוכנית החמ"ל ברדיו תל אביב, עולה שוב לכותרות והפעם בעקבות תביעה שמוגשת נגדו על ידי קרן בן נשר, יו"ר קבוצת הכדורגל הפועל חיפה. בן נשר הגישה אמש (שלישי) תביעה נגד איש התקשורת המוכר ונגד חברת רדיו 89, אשר מפעילה את תחנות רדיו תל אביב ורדיו חיפה, בהן משדר ברקוביץ' את תוכנית הספורט "החמ"ל". 
על פי הפרסום של "וואלה סלבס", בן נשר הגישה תביעה נגד אייל ברקוביץ' וחברת רדיו 89 על סך 163,692 שקלים בטענה כי ב-4 יולי, במסגרת תוכניתו של איש התקשורת המשודרת גם ברדיו חיפה, היא תוארה כ"מושחתת, כמי שפעלה בניגוד לדין, כמי שהוציאה כספים שלא כדין מקבוצת הפועל עכו". 
עוד טוענת בן נשר בכתב התביעה, כי ברקוביץ' התייחס לתקופה שבה היא כיהנה כיו"ר הקבוצה, ובמהלך תוכנית הרדיו שאותו הוא מגיש הוא ציין כי היא 'נתפסה על חם' בעודה עושה כן, כמי שהודחה עקב כך על ידי ראש העיר עכו מניהול המועדון ועל רקע זה דאגה לקבלת כספים לכיסה, תוך התעשרות על חשבון המועדון". נציין, פרטים אלו פורסמו לראשונה בוואלה סלבס זאת על ידי עורכי הדין רז בן דור וגל מזרחי. 
עוד צוין בכתב התביעה, כי במהלך תוכנית הספורט, המשודרת ברדיו חיפה וברדיו תל אביב, אייל ברקוביץ' טען כי קרן בן נשר "קיבלה לכיסה בתקופת ניהולה את המועדון שכר חודשי ושנתי בהיקף חריג וחסר פרופורציה וכי עובדה זו היא שהביאה או צפויה להביא לריסוק מועדון הפועל עכו".
מלבד זאת, בכתב התביעה נטען כי ברקוביץ' ציין ששכרה של קרן בן נשר הסתכם ב-50 אלף שקל נטו ובזמן ששימשה כיו"ר קבוצת הפועל עכו, שכרה עמד על יותר ממיליון שקל. בכדי להציג כי דבריו של איש התקשורת המוכר אינם נכונים, צירפה בן נשר תלושי משכורת מהחודשים האחרונים להעסקת באותה קבוצת כדורגל, מהם ניתן להסיק כי שכרה הסתכם ב-20 אלף שקל נטו כאשר שכר הברוטו שלה עומד על כ-30 אלף שקל. 
במסמכים שהוגשו נגד ברקוביץ' וחברת רדיו 89, הדגישה קרן בן נשר כי התביעה יצאה לפועל בעקבות "פרסום שקרי וחמור הנחזה להיות 'חיסול חשבונות' של ברקוביץ' עם התובעת ממניעים זרים ונקמניים, בין היתר על רקע העובדה שבעבר בחרה עיריית עכו שלא למסור לניהולו של ברקוביץ' את מועדון הכדורגל הפועל עכו, ולהותירו בניהול התובעת, ומטעמים נוספים שעוד יתבררו". חברת רדיו 89 הגיבה לכתבה של וואלה סלבס ומטעמה נמסר: "הנושא בטיפול עורכי הדין שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הצחקתם אותי....
    אופיר 10/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תביעת ענק ??? נגד ברקוביץ ? מה ענק כאן לאיש שופע מזומנים
    סגור