תקשורת ומדיה

אופירה אסייג מקבלת מחמאה ענקית: "את נראית בשיא שלך"

על אף שאופירה אסייג החליטה לא לחגוג את יום הולדתה ה-51, חבריה דאגו לפרסם ברכות מרגשות ברשתות החברתיות. אירית רחמים, חברתה הטובה של אסייג, כתבה לה: "על המסך את נראית קשוחה, אבל הלב שלך - זה רוך שאין שני שלו"
מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אירית רחמים, חברתה הטובה של אופירה אסייג, פרסמה מוקדם יותר היום (ראשון) ברכה מרגשת לכבוד יום הולדתה ה-51 של אשת התקשורת הוותיקה. בסטורי מיוחד שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, כתבה רחמים: "את ואני יודעות שהשנה נולדת מחדש ונולדנו מחדש כחברות. גילינו זו את זו השנה דרך הפקת בר המצווה של אריאל, שהייתה כמו איזה מקפצה מכוונת מהיקום כדי לחבר אותנו אחת לשנייה בקשר לעולמים.
אופירה אחותי, מילים לא יוכלו להסביר את הקשר שלנו, אנחנו מלוות זו את זו במבטים, בלב, ביום יום שלנו, בחוויות המשותפות.  אחותי, השנה הזו את הולכת להמשיך את המסע שלך ממקום אחר, מקום של עוצמה, של בחירה של שקט ואני אהיה שם איתך בכל רגע, תומכת ומעצימה". 
חברתה הטובה של אופירה אסייג המשיכה עם המילים החמות וכתבה: "תזכרי בכל בוקר כמה את חכמה, חזקה, מלאת אהבה, נאמנה, חדה ואהובה. את נראית בשיא שלך, הכי נשית, הכי זקופה, הכי מוארת". לדברי רחמים, על אף התדמית הקשוחה של אשת התקשורת המוכרת, אסייג נחשבת לאחת הנשים העדינות והרגישות שהכירה. 


(הצילום: ofiraasayag@)
"שתדעי, שאת השראה בחברה שאת אין חברה טוטאלית כמוך, ואין אמא טוטאלית כמוך, את אשת משפחה וחברה שאין כאלו בעולם ... על המסך את נראית קשוחה, אבל הלב שלך - זה רוך שאין שני שלו".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה