ויראלי

אופירה אסייג בווידוי כואב: "חוץ ממטוס הכל עבר עליי"

בטור השבועי שלה, המגישה הדגישה: "אני מבקשת: בשנה הזאת לא לשלוח לי ברכת שנה טובה וגם לא חג שמח, כי כל עוד 101 חטופים בעזה אין פה שנה טובה ובטח שלא חג שמח. זהו זה. חלאס עם הצביעות. אבל עצוב לי, החטופים סובלים, והחיים פה ממשיכים כאילו אנחנו תקועים בפאוז על השלט"
מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
בטור כואב במיוחד לרגל ערב ראש השנה שייערך הערב (רביעי), בלי 101 חטופות וחטופים כפי שהזכירה, אופירה אסייג יוצאת במסר כואב ומספרת מדוע כל כך כואב לה שמשפחות בארץ יחגגו את החג, גם היא בעוד החטופים עדיין במנהרות החמאס בעזה.
היא כתבה בטור בין היתר: "אין סוף לבושה, אין גבול לחוצפה, אנחנו נשב סביב השולחן עם משפחה וחברים, והחטופים ימשיכו לסבול במנהרות של חמאס. זאת תחילת שנה? משפחות שנחטפו מהמיטות שלהם עם פיג'מות ותחתונים ובלי נעליים ועד היום לא חזרו לבתיהן? אני לא יודעת איך שרי הממשלה יעבירו את הדג בגרון בזמן ארוחת החג בלי להיחנק, כשהם אוכלים ומשפחות החטופים בוכים. לא יודעת, תגידו לי אתם".


היא הדגישה: "אני מבקשת: בשנה הזאת לא לשלוח לי ברכת שנה טובה וגם לא חג שמח, כי כל עוד 101 חטופים בעזה אין פה שנה טובה ובטח שלא חג שמח. זהו זה. חלאס עם הצביעות. אבל עצוב לי, החטופים סובלים, והחיים פה ממשיכים כאילו אנחנו תקועים בפאוז על השלט. בא לי לכתוב לכם איזו שנה עברתי, ומה אני מאחלת לעצמי לשנה החדשה, אבל זה לא הזמן. במשפט אחד: חוץ ממטוס הכל עבר עליי. אבל תסמכו עלי שגם אם יזרקו אותי ממגדלי עזריאלי אני אעמוד על הרגליים עם ציפורניים מטופחות".

גם הפעם היא הפנתה זרקור אל ראש הממשלה בנימין נתניהו שהוא מי שהרס לדבריה את המדינה לכאורה ובכך שהוא עדיין בשלטון גורר את ישראל למלחמת עולם. "זאת שנה חדשה? זה ערב חג? חבל, פעם היה פה מדהים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה