ויראלי

אופירה אסייג חוגגת יום מאושר: "מאחלת את כל הטוב שבעולם"

חברתו הטובה של מיקי בוגנים, מגישת קשת 12 אופירה אסייג בירכה אותו לכבוד יום ההולדת שלו: "יום הולדת שמח מיכאלה שלי, אני מאחלת לך את כל הטוב שהעולם יכול להציע כי הטוב שלך ענק. ומי שמכיר אותך יודע שאין עלייך ולא תהיה עוד אחת כמוך. אני אוהבת אותך מזל מאזניים שלי"
מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום אינסטגרם/ ofiraasayag)
אתם אולי זוכרים את מיקי בוגנים מימי 'המהפך' בערוץ 2 לפני הרבה שנים, אבל כבר מבשך שנים הוא הספר מספר אחת של המפורסמים ובמיוחד המפורסמות בישראל, והיום (שני) הוא חוגג את יום הולדתו.
חברתו הטובה אופירה אסייג בירכה אותו לכבוד היום המאושר: "יום הולדת שמח מיכאלה שלי, אני מאחלת לך את כל הטוב שהעולם יכול להציע כי הטוב שלך ענק. ומי שמכיר אותך יודע שאין עלייך ולא תהיה עוד אחת כמוך. אני אוהבת אותך מזל מאזניים שלי".
כזכור, בוגנים השיל ממשקלו כבר 40 ק"ג ובכך שיפר את מצבו הבריאותי מאוד: "איזה יום ארוך ומרגש, שנה טובה ונקיה גם לכם, אני השנה הזו עברתי תהליך מאוד מאוד ארוך ושיחררתי המון דברים שככה הקשו על חיי".

עוד הוא חשף על סודות המהפך שעבר: "התנקיתי מבפנים מהרבה רעלים ואורח חיים לא בריא וזה יקרה הלאה, לא סוד שרזיתי כמעט 40 כאילו ובקרוב אשתף את כולכם, אבל האיך והמה זה לא הפואנטה".
עוד הוסיף: "הפואנטה היא שלקראת יום הולדת 50 שלי, החלטתי להתנקות מבפנים ממקום עמוק ואמיתי, להעיף את האנרגיה השלילית והרעילה שליוו אותי המון שנים ולחיות בשלום עם עצמי מבפנים ומבחוץ. אני אאחל לכולכם שנה טובה ונקיה ומוארת, מלאה באהבה, שנחיה בשלום עם עצמנו ואחד עם השני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה