ויראלי

מיקי בוגנים בווידוי חושפני: "אני לא אישה ולא גבר"

בעונה הבאה של מחוברים, הספר הידוע יתמודד עם לא מעט שאלות קשות בחייו: "אני חייב לאפס את עצמי, אני לא עוצר לרגע, אבל פתאום מתחיל להרגיש פספוס כזה. מתאים לי ילדים, כן או לא אני גם זקנה? כאילו מה, בגיל 70 אני אהיה בג'ימבורי?"
מערכת ice |  3
מיקי בוגנים (צילום יוטיוב)
תתכוננו להפתעות. סדרת הדוקו-ריאלטי "מחוברים" חוזרת לעונה החדשה ב-HOT ובהצצה לקראת מה שמחכה לצופים, מיקי בוגנים, מי שנחשב לאחד ממעצבי השיער המובילים בישראל, איש אופנה ומגיש טלוויזיה חושף את רצונו להביא ילדים לעולם בצד הקשיים המגדריים שהוא חווה.
בוגנים מספר במהלך הסדרה: "אני לא אישה וגם לא גבר. רצות אחריי קבוצות של ילדים ושואלות 'אמא, זה גבר? אמא, זה אשה? אני חייב לאפס את עצמי, אני לא עוצר לרגע, אבל פתאום מתחיל להרגיש פספוס כזה. מתאים לי ילדים, כן או לא אני גם זקנה? כאילו מה, בגיל 70 אני אהיה בג'ימבורי?".

בוגנים למי שפחות מכיר, נולד ברמלה ועבר ילדות קשה עקב אי הבהירות המגדרית שגרמה לו ללא מעט הרס עצמי. בעונה החדשה של מחוברים יבחן לעומק את חייו ויתמודד עם לא מעט דילמות לגבי חיי האהבה שלו, בצל המלחמה בעודף המשקל וביטחון עצמי נמוך.
הפורמט החדשני של HOT שיצרו רם לנדס, הבעלים של "קודה תקשורת", ודורון צברי נמכר להפקה ב-22 מדינות, בהן  הולנד, פינלנד, אירלנד, הודו ודנמרק. "מחוברים" הופקה בארצות הברית על ידי "קודה תקשורת" עבור ענקית האינטרנט AOL.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    למה להיות גילני
    עוד פמיניסטית 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ושוביניסטית?
    סגור
  • 2.
    מיקי
    דודו 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי זה מעניין, יה חולה שכמוך.
    סגור
  • 1.
    מיקי
    דודו 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי זה מעניין, יה חולה שכמוך.
    סגור