טלוויזיה

אמו של מיקי בוגנים בווידוי: "חששתי לחיים שלך, לא היה פשוט"

מעצב השיער מיקי בוגנים משתף בדמעות בספיישל הגאווה של "מחוברים" על היחסים עם אמו על רקע נטייתו המינית: "לפני 30 שנה זה לא היה פשוט", אומרת האם, "הזהרתי את המשפחה לא לפגוע בך"
מערכת ice |  5
מיקי בוגנים (צילום יוטיוב)
הערב בספיישל הגאווה של מחוברים שישודר ב-HOT, משתף מיקי בוגנים בדמעות על היחסים עם אמא שלו: "היחידה שקיבלה אותי כמו שאני".
בקטע מהתוכנית הערב שמובא כאן אומרת אמו של בוגנים בהתייחס לנטייה המינית שלו: "חששתי בשבילך, חששתי לחיים שלך. אני יודעת שהחיים שלכם היום הרבה יותר קלים, אבל לפני 30 שנה זה לא היה פשוט", הוסיפה, וציינה שהזהירה את המשפחה שלה לא לפגוע במיקי.

"את לא כעסת על החיים שבחרתי?", שאל בוגנים את אמו, וזו השיבה": "לא בחרת. קראתי וחקרתי את זה, זה מולד, זו לא בחירה שלך ולא שלנו. אני מאחלת לכל אמא בן כזה עם נשמה גדולה".
 
בוגנים, מי שנחשב לאחד ממעצבי השיער המובילים בישראל, איש אופנה ומגיש טלוויזיה, חושף במהלך פרקי סדרה "מחוברים" את רצונו להביא ילדים לעולם, בצד הקשיים המגדריים שהוא חווה. "אני לא אישה וגם לא גבר", הוא מעיד. "רצות אחריי קבוצות של ילדים ושואלות 'אמא, זה גבר? אמא, זה אשה? אני חייב לאפס את עצמי, אני לא עוצר לרגע, אבל פתאום מתחיל להרגיש פספוס כזה. מתאים לי ילדים, כן או לא? אני גם זקנה, כאילו מה, בגיל 70 אני אהיה בג'ימבורי?".
בוגנים נולד ברמלה ועבר ילדות קשה עקב אי הבהירות המגדרית שגרמה לו ללא מעט הרס עצמי. בעונה החדשה של מחוברים הוא בוחן לעומק את חייו ויתמודד עם לא מעט דילמות לגבי חיי האהבה שלו, בצל המלחמה בעודף המשקל וביטחון עצמי נמוך.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הוא גבר- שמחופש לאישה!
    ליטל 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמא שלו אישה טובה ומכילה!
    סגור
  • 3.
    אמא של מיקי בוגנים היא אישה מדהימה!!!
    אשריך מיקי 02/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמא של מיקי בוגנים היא אישה מדהימה!!! צריכה להעביר לאבי מעוז סדרת חינוך
    סגור
  • 2.
    מיקי בוגנים מחוברים
    זואי 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מיקי אתה נראה אדם עם נשמה של אוקיינוס ! תשמור על הבריאות חיוביות ותיתן אור ושמחה לאחרים ! אמא שלך מלכה ! אישה אצילית ! הקשר בינהם מרגש ברמות ! 555!
    סגור
  • 1.
    מגעיל תתחת
    מגעיל 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 4
    בעעעע להקיא
    סגור
  • ממך
    א 02/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נכון, להקיא מגזען מאוס ודוחה כמוך ! ! אתה בושה לאנושות ! ! !
    סגור