דיגיטל וטק
הסטארט-אפ המבטיח נסגר: היוניקורן הישראלי יקלוט את עובדיו
חד הקרן הישראלי יוטפו רוכש את הסטארט הישראלי Coho AI כדי לפתח CDP מבוסס בינה מלאכותית לאיקומרס

חברת יוטפו (Yotpo), אחת מפלטפורמות השיווק המובילות בעולם בתחום שימור הלקוחות באיקומרס, הודיעה על רכישת הסטארטאפ הישראלי Coho AI, שפיתח פלטפורמת CDP (Customer Data Platform) מבוססת בינה מלאכותית. הרכישה נועדה לקדם את החזון של יוטפו: להפוך כמויות אדירות של דאטה לא מעובד לתובנות מיידיות ומדויקות שמביאות תוצאות אמיתיות בשטח – במכירות, במעורבות ובשימור לקוחות.
לפי דה מארקר, הסטארט-אפ קוהו שנוסד לפני 4 שנים ע"י אריאל מייסלוס, איתמר פלקון ומיכאל ארליך, בעצם נסגר לאחר שלא הגיע להכנסות משמעותיות. יוטפו יקלוט חלק מ-20 עובדיו ויכסה עלויות הקשורות לסגירה.
Coho AI, שהוקמה ב-2021, פיתחה סוכן מבוסס AI שמנתח בזמן אמת אינטראקציות עם לקוחות, מזהה דפוסי התנהגות, ומאפשר למותגים להתאים את חוויית הלקוח באופן אישי ומדויק – מה שמוביל לעלייה במדדים העסקיים החשובים ביותר. עם שילוב Coho ביוטפו, החברה מבטיחה ליצור את ה-CDP היעיל והמתקדם ביותר עבור מותגי איקומרס – כזה שיאחד דאטה ממקורות שונים, ינתח אותו בזמן אמת, וימליץ על הצעד השיווקי הבא באופן אוטומטי.

מנכל יוטפו, תומר תגרין (צילום מור שני)
מנכ"ל יוטפו, תומר תגרין: "אחד האתגרים המשמעותיים באיקומרס כיום הוא לא חוסר בנתונים – אלא מה עושים איתם. העתיד של שימור לקוחות הוא התאמה אישית רחבה ואפקטיבית, ומותגים זקוקים לבינה מלאכותית שלא רק מנתחת נתונים אלא גם עוזרת לפעול על פיהם. באמצעות רכישת Coho AI, אנו מאיצים את החזון שלנו לבנות את ה-CDP חכם ומבוסס הבינה המלאכותית היעיל ביותר לאיקומרס, ומסייעים למותגים להפוך נתוני לקוחות גולמיים לתובנות בזמן אמת שמניעות החלטות ופעולות שמגדילות הכנסות במסע הלקוח. המטרה היא לאפשר לאחד נתונים, לספק תובנות ולעזור למותגים לקבל החלטות טובות יותר שמניעות הכנסות, והכל במקום אחד".
מנכ"ל Coho AI, איתמר פלקון: ״הקמנו את Coho AI מתוך חזון לשנות את הדרך שבה אנשי שיווק מתקשרים עם הלקוחות שלהם. פעמים רבות, תובנות חשובות הולכות לאיבוד בין נתונים מקוטעים וכלים שלא מחוברים זה לזה, מה שמקשה על מיצוי מלא של מעורבות וצמיחה. המשימה שלנו תמיד הייתה לגשר על הפער הזה – ולאפשר לאנשי שיווק למנף תובנות מבוססות בינה מלאכותית ואוטומציה כדי לייצר השפעה אמיתית. הצטרפותנו ליוטפו מאפשרת לנו להביא את מה שלמדנו לעולם האיקומרס, ולעזור למותגים לא רק לאסוף נתוני לקוחות, אלא גם להפוך אותם לפעולות שמניעות מעורבות, שימור וצמיחה חכמה יותר״.
לפי יוטפו, הכלי החדש יוכל להבין לא רק מה הלקוח עשה, אלא גם מה הוא מתכוון לעשות – ולהמליץ בזמן אמת על הדרך הטובה ביותר לפנות אליו: אימייל, SMS, תמריץ או כל אמצעי אחר.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה