בארץ

נתניהו בהצהרה: "חיסול נסראללה מקדם את השבת החטופים"

רה''מ נתניהו הצהרה לתקשורת בה לקח אחריות על חיסול נסראללה. ואמר "חיסולו של נסראללה הוא תנאי הכרחי להשגת היעדים שהצבנו: החזרת תושבי הצפון בבטחה לבתיהם והשבת חטופינו בדרום"
דורון בלוך | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
רה''מ נתניהו הצהרה לתקשורת בה לקח אחריות על חיסול נסראללה. ואמר מדינת ישראל חיסלה אתמול את רב-המרצחים חסן נסראללה. סגרנו חשבון עם מי שאחראי לרצח אין-ספור ישראלים ואזרחים רבים של מדינות אחרות, כולל מאות אמריקנים ועשרות צרפתים. 
נסראללה לא היה עוד מחבל. הוא היה ה-מחבל. הוא היה הציר של הציר, המנוע המרכזי של ציר הרשע של איראן. הוא ואנשיו היו אדריכלי התכנית  להשמדת ישראל. הוא לא רק הופעל על-ידי איראן, הרבה פעמים הוא גם הפעיל את איראן.
ולכן, בתחילת השבוע הגעתי למסקנה שהמכות העוצמתיות שצה״ל הנחית על חיזבאללה בימים האחרונים, המכות האלה לא יספיקו. חיסולו של נסראללה הוא תנאי הכרחי להשגת היעדים שהצבנו: החזרת תושבי הצפון בביטחה לבתיהם, ושינוי מאזן הכוחות באזור לאורך שנים.
כי כל עוד נסראללה חי, הוא היה משקם במהירות את היכולות שגרענו מחיזבאללה. ולכן נתתי את ההנחיה - ונסראללה כבר לא איתנו. חיסולו מקדם את החזרת תושבינו לבתיהם בצפון, והוא גם מקדם את השבת חטופינו בדרום. ככל שסינוואר רואה שחיזבאללה כבר לא יבוא להצילו, כך גדלים הסיכויים להשבת חטופינו. אני מבקש להודות לצה״ל, לחיל האוויר, לאמ״ן, למוסד ולשב״כ - על ההישגים הכבירים, ולא רק אתמול.
אזרחי ישראל, יש לנו הישגים גדולים, אבל המלאכה עדיין לא הושלמה. בימים הקרובים אנחנו נעמוד בפני אתגרים משמעותיים, ונעמוד בהם יחד.נסראללה דיבר עלינו כ״קורי עכביש״. אבל במקום ״קורי עכביש״, הוא גילה גידי פלדה של עם מלוכד ועוצמתי שנחוש להבטיח את קיומו ועתידו. 
 
הצהרת נתניהו     קרדיט:  קובי אלקוצר ויוסי כהן / לע״מ.
ולא רק חיזבאללה גילה זאת. המזרח התיכון כולו גילה זאת. כל מי שמתנגד לציר הרשע, כל אלה שנאנקים תחת העריצות האלימה של איראן ושלוחיה בלבנון, בסוריה, באיראן עצמה ובמקומות אחרים, כל אלה התמלאו תקווה היום.
אני אומר לאזרחי אותן מדינות: ישראל עומדת אתכם. ולמשטר האיתולות אני אומר: מי שיכה בנו, אנחנו נכה בו. אין מקום באיראן או במזרח-התיכון שהזרוע הארוכה של ישראל לא תגיע אליו, והיום אתם כבר יודעים כמה זה נכון.
אזרחי ישראל, אלה ימים גדולים. אנחנו במה שנראה כנקודת מפנה היסטורית. לפני שנה, בשבעה באוקטובר, אויבינו תקפו אותנו וחשבו שישראל בדרך להכחדה. שנה לאחר מכן, מכה אחרי מכה, הישג אחר הישג - הם מבינים עד כמה התקוות שלהם התפוגגו. 
ישראל בתנופה. אנחנו מנצחים. אנחנו נחושים להמשיך להכות באויבינו, להשיב לבתיהם את תושבינו, ולהחזיר את כל חטופינו. אנחנו לא שוכחים אותם לרגע. אחיי ואחיותיי, 
אזרחי ישראל היקרים - ביום הזה אני אומר לכם שוב וביתר-שאת: יחד נילחם, ובעזרת השם - יחד ננצח״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה