בארץ

הפוליטיקאים מברכים על חיסול נסראללה בדאחייה: "עם ישראל חי ובועט"

חיסול חסן נסראללה מסמל את נחישות ישראל להבטיח את ביטחונה. המהלך עורר תחושת גאווה לאומית, והדגיש את יכולות צה"ל והמחויבות להרתיע את אויבי המדינה, תוך שמירה על אזרחי ישראל
מערכת ice | 
נסראללה בוכה (צילום צילום מסך מתוך נאום נסראללה)
במהלך סוף השבוע האחרון, חיסולו של חסן נסראללה, מנהיג חיזבאללה, עורר תגובות נרגשות בקרב הציבור הישראלי. נסראללה היה סמל לטרור והקיץ של המאבק נגד ישראל במשך יותר מ-30 שנה. עם מותו, רבים רואים זאת כצעד חיוני בדרך לביטחון וליציבות האזורית. אנשי ציבור, כמו השרים סמוטריץ' וכץ, שיבחו את המבצע, שמייצג את הנחישות והעוצמה של צה"ל.
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר ציין בחשבון ה-X שלו: ״בארץ ישראל קם העם היהודי Never Again", והוא לא לבד גם שר האוצר בצלאל סמוטריץ פרסם תגובה לחיסול, "כן יאבדו כל אויביך ה' עכשיו להמשיך בכל הכח ולכתוש את חיזבאללה כולו, על לוחמיו, תשתיותיו ואמצעי הלחימה שלו. את המלחמה הארוכה הזו נסיים בע"ה כשלאזרחי ישראל כולם לא נשקף איום לא מצפון ולא מדרום. רק כך תשקוט הארץ 40 שנה." שר התרבות והספורט מיקי זוהר הגיב : "עם ישראל חי. ובועט."
 
שר החוץ ישראל כץ כתב: "חיסולו של הארכי טרוריסט נסראללה היא מהמוצדקות בפעולות הסיכול שביצעה ישראל אי פעם. נסראללה, שחרט על דגלו את השמדת ישראל והפעיל במשך למעלה מ-30 שנה פעילות טרור נגד ישראל, כולל בימים אלה, היה בן מוות וטוב שחוסל. אני מברך את רה"מ בנימין נתניהו שיזם את הפעולה הנועזת, את שר הביטחון וחברי הקבינט שאישרו, ואת הרמטכ"ל וזרועות צה"ל על התכנון והביצוע המבריק. נוסיף לשמור על ביטחון ישראל."
שר החינוך יואב קיש גם הוא הגיב לחיסול, "אתמול מדינת ישראל סגרה חשבון עם מי שהיה סמל לשנאה וטרור – רב המרצחים, חסן נסראללה. במשך שנים הוא עמד בראש ארגון טרור אכזרי שניסה לערער את ביטחוננו ולפגוע באזרחינו, אך כמו תמיד, ידה הארוכה של מדינת ישראל תשמיד כל אויב. על אויבנו לדעת - אנחנו נפעל ביד ברזל ונבוא חשבון עם כל מי שפגע בביטחונם ובשלומם של אזרחי ישראל."
 
חברת הכנסת טלי גוטליב מטעם הליכוד פרסמה: "איזה שיעור קומה אדיר לרה״מ בנימין נתניהו. לנסוע לנאום באו״ם למען עם ישראל, להתעלם מכל רעשי הרקע שתהו אם הוא צריך או לא לנסוע, ולמה באמצע מלחמה.. לנאום נאום ענק כשתוך כך הוא לוקח חלק באחד מתכסיסי הטעיית האוייב הגאוני שעוד שנים רבות ידובר בו. והכל בקור רוח ואחריות ושקילת כל השיקולים והסיכונים הכרוכים בכך. עם ישראל כולו מרים את ראשו בגאווה! תודה על הנחישות, האומץ, התבונה והיכולת לבצע חיסול הירואי שאין לתאר של מנהיג חיזבאללה המרצח האכזר חסאן נסראללה וצמרת אירגון הטרור. תודה לכוחות הבטחון ששוקדים ברגעים אלה ממש על בטחונינו וחוסנינו. כח ההרתעה של ישראל קיבל חיזוק אדיר לעיני אוייבינו ולעיני העולם כולו. בעוצמה ובכח ישראל תכניע את אוייביה ותוך כך תשיג את השבת כל חטופינו. מילות שיר הראפ של נס וסטילה מתחילת המלחמה מתנגנות לי בראש כמו נבואה שהתגשמה ״כל מי שתכנן, כל מי שתמך, כל מי שביצע, כל מי שרצח, כל כאלב ביג׳י יומו.. נסראללה - כל כאלב ביג׳י יומו. כל היחידות בצה״ל באים לחרבו דרבו על הראש שלהם וואי וואי!! הקב״ה ישמור על לוחמינו עזי הרוח שישובו כולם לשלום. הי״ד נופלינו הגיבורים על קדושם העם והארץ."
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה