בארץ

איתמר בן גביר חוגג 20 שנות נישואים - כך הגיבה אשתו אילה

לפני 20 שנה, נישא השר לביטחון פנים איתמר בן גביר, לרעייתו אילה בחתונת מרובת משתתפים עם פעילים רבים מהימין. השבוע חגגו בני הזוג את המספר העגול, וזה מה שהחליטה לכתוב אילה בן גביר על האירוע
מערכת ice | 
אילה בן גביר (צילום אוליבייה פיטוסי פלאש 90)
בני הזוג איתמר בן גביר, ורעייתו אילה, חגגו השבוע 20 שנות נישואים. השניים נישאו כאשר השר לביטחון פנים היה בן 28, ואילה בת 17.5 בלבד. לבני הזוג המאושרים שישה ילדים, ביניהם כוכב הרשת העולה שובאל, והם מתגוררים בקרית ארבע.
לפני 20 שנה, השניים התחתנו באירוע רב משתתפים, עם 1,500 מוזמנים, עם רבני, ואישי ציבור המזוהים עם הימין. הרב יהודה קרויזר חיתן את בני הזוג המאושרים בחתונה שנערכה במרכז הקונגרסים בבנייני האומה בירושלים.
רעייתו של יו"ר עוצמה יהודית, אילה בן גביר, שהפכה אף היא לאושייה בפני עצמה בשנים האחרונות, כתבה על 20 שנות הנישואים בטורה השבועי בעלון השבת "גלוי דעת" המוחלק בבתי כנסת. לפני 5 שנים נהרגה אחותה בתאונת דרכים, ובצמידות ליום הנישואים, ובכך השמחה עבורה מהולה גם בכאב.

וכך כתבה: "השבוע היה גם יום נישואינו ה-20 בצמידות ליום פטירתה של אחותי", כתבה רעייתו של בן גביר, והוסיפה: "כי הכל בחיים האלה מעורבב. אלו היו שנים מעניינות שעברו בקצב מהיר ועמוס ובשמחה גדולה. גם פה, כמו בכל החיים, הקב״ה סידר את חלקי הפאזל בצורה מושלמת שלפעמים רק הוא ראה ולא אנחנו, אבל במבט לאחור כל מקרה ומקרה הרכיבו את כל הדברים במקומם בצורה מעוררת השראה. בואו נסמוך על הקב״ה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה