ויראלי

אופירה אסייג חוגגת יום מאושר בעצב: "יום הולדת לי, אין חגיגות"

המגישה בירכה את עצמה ליום ההולדת: "אחיי ואחיותיי שעדיין בעזה בשבי הרוע של חמאס, אני מחכה שתחזרו הביתה ורק אז הלב שלי יהיה שלם לחגיגות ולשמחה אמיתית, ואני? אלוקים יודע ושומע את משאלות ליבי והוא מעולם לא אכזב אותי ותמיד תמיד איתי".
מערכת ice |  3
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
מגישת קשת 12 הוותיקה אופירה אסייג חוגגת יום מאושר, כאשר היא מציינת את יום הולדתה ה-51. כוכבת הטלוויזיה שהשנה הזו חוותה לא מעט אירועים קשים כולל הגירושים שלה מבעלה גילי מנקין רק לאחרונה, בירכה את עצמה לרגל היום שאמור להיות השמח ביותר עבורה.
אסייג כתבה באינסטגרם שלה: "6/10/24 ביום הולדתי אני מברכת את המדינה שלי לחזור להיות מדינה, מאושרת, מאוחדת, חזקה ולא מלחמתית, בטעם של פעם כמו בימים ההם שהיינו עם נבחר ויחיד במינו".

עוד הוסיפה: "אחיי ואחיותיי שעדיין בעזה בשבי הרוע של חמאס, אני מחכה שתחזרו הביתה ורק אז הלב שלי יהיה שלם לחגיגות ולשמחה אמיתית, ואני? אלוקים יודע ושומע את משאלות ליבי והוא מעולם לא אכזב אותי ותמיד תמיד איתי".
אמש היא העלתה סטורי קצר וכואב במיוחד ששיתפה בו את התחושות שלה לקראת יום ההולדת: "6.10, יום הולדת לי, מצאתי לי תאריך להיוולד, אין חגיגות", כשהיא מוסיפה תמונה שלה בה היא לא מחייכת.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    האישה הזו צבועה לא מאמין למילה שיוצאת מפיה (ל"ת)
    רסקין 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 2.
    אופירע נאחל לך מזל רע יטינופ (ל"ת)
    נימני 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 1.
    לא קונה
    מוטי 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    10 1
    את מיזה מעניין אופירה
    סגור