תקשורת ומדיה

אופירה אסייג עוקצת: "אני מבינה שהיופי עובר במשפחה"

בעקבות חיסולו של נסראללה על ידי צה"ל במסגרת מבצע "סדר חדש", מתפרסמים דיווחים שונים על יורשו העתידי של מנהיג חיזבאללה. אופירה אסייג, כמו תמיד, מיהרה להביע את עמדתה בנושא בצורה משעשעת | כל הפרטים

מערכת ice |  1
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אופירה אסייג, מגישת תוכנית הטלוויזיה "אופירה ולוינסון" בערוץ 12,  מקפידה לשתף ידיעות של כלי תקשורת שונים ולהביע על כך את עמדתה בנושא. מוקדם יותר היום (שני) אסייג פרסמה ידיעה כי על פי דיווחים ערביים, ספי א-דין נבחר למחליפו של נסראללה, מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה
על אף שלא נקבע באופן רשמי מי ישמש כיורש העצר של חסן נסראללה אשר חוסל במסגרת מבצע "סדר חדש" של צה"ל, התייחסה אשת התקשורת לאותה ידיעה בסטורי שפורסם בחשבון האינסטגרם שלה.

(צילום: ofiraasayag@)
לצד שיתוף הידיעה, כתבה אסייג: "אני מבינה שהיופי עובר במשפחה...FY. הרוע? כן זה הכל משפחתי. גם יומך יגיע צפי, ספי, Whatever". אמש (ראשון) התייחסה אשת התקשורת אופירה אסייג לפרסום כי צה"ל תקף בשלוש זירות שונות: תימן, לבנון ועזה. בעקבות כך, מיהרה אסייג להביע את עמדתה בנושא וכתבה: "צבא ההגנה לישראל, הכוח שלנו. ההרתעה חזרה ובגדול".
לאחרונה פרסמה אשת התקשורת הוותיקה סטורי משעשע בחשבון האינסטגרם שלה. לקראת צילומי תוכנית הטלוויזיה "אופירה ולוינסון" בערוץ 12, פרסמה אשת התקשורת תמונה בחשבון האינסטגרם שלה, בו היא מבשלת דגים חריפים. בסטורי המדובר, כתבה אסייג: "מבשלת דגים לצוות שלנו 'אופירה ולוינסון' חריפים. לוינסון תתכונן".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אופירה ועוקץ
    נינה 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרמה הנמוכה שאופירה משדרת מוציאה כל עוקץ מדבריה, היא קונזנסוס ברדידות של המישכל הנמוך.
    סגור