תקשורת ומדיה

אופירה אסייג "מבשלת" הפתעה לתוכנית הערב: "לוינסון תתכונן"

אופירה אסייג ממשיכה לפנק את הקולגה שלה לתוכנית הטלוויזיה בערוץ 12, העיתונאי חיים לוינסון. בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, חשפה אסייג כי היא מבשלת דגים חריפים לצוות התוכנית ולחיים לוינסון

מערכת ice |  1
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אשת התקשורת המפורסמת אופירה אסייג, אשר מגישה את תוכנית הטלוויזיה "אופירה ולוינסון" בערוץ 12, מרבה לשתף את עוקביה באינסטגרם בחייה המעניינים. אמש (חמישי) התייחסה להכחשת רה"מ נתניהו לדיווח כי "הפסקת אש בין ישראל לחיזבאללה צפויה להיכנס לתוקפה בשעות הקרובות", וכתבה: "תודה, לתת לחיזבאללה אוויר זאת פחדנות, אני מוכנה להפסקת אש רק אם מחזירים את החטופים מיד ואת תושבי הצפון הביתה. אחרת, תפוצצו אותם".
לקראת צילומי תוכנית הטלוויזיה "אופירה ולוינסון", שיתפה אשת התקשורת המוערכת סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, וכתבה: "מבשלת דגים לצוות שלנו 'אופירה ולוינסון' חריפים. לוינסון תתכונן". 


(צילום: ofiraasayag@)
כזכור, לאחרונה חשפה אופירה אסייג כי היא תומכת בעמדתו של שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', בנוגע לפרסום כי בכירים אמריקנים טוענים כי הפסקת אש בין ישראל לחיזבאללה תתרחש תוך שעות.
בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם, כתבה: "פעם ראשונה שאני מסכימה עם סמוטריץ'!! בושה וחרפה הפסקת אש, חיזבאללה יורים על הצפון במשך שנה ואנחנו נותנים להם עכשיו חופש 21 יום. בושה שאין כדוגמתה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שתמות ! (ל"ת)
    אסף 09/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור