ויראלי

אופירה אסייג רותחת מעצבים: "זו בושה שאין כדוגמתה"

אופירה אסייג מחזרת את שר האוצר וזועמת בעקבות המגעים להפסקת אש מול חיזבאללה: "פעם ראשונה שאני מסכימה עם סמוטריץ'!! בושה וחרפה הפסקת אש"
מערכת ice |  3
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
על רקע השיחות להפסקת אש בלבנון, זאת על רקע המכות הגדולות שמנחית צה"ל על חיזבאללה במדינה, ישנו כעס רב ודי קונצנזוס יש לומר בין כל השכבות ומגוון הדעות בישראל, שמעוניינים להמשיך ולכתוש את חיזבאללה, על מנת להנחית עליו מכה קשה ככל האפשר, להחזיר את תושבי הצפון הביתה בבטחה ולדאוג להסיר את האיום, ובטח לא לתת לאויב להרים את הראש שלו ואת ההזדמנות לעשות 7 באוקטובר גם בגבול הצפון.
מי שלוקחת חלק בקונצנזוס הזה היא מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג, שהעלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו, בו זעמה בעקבות הדיווחים על הפסקת אש בלבנון ואפילו חיזקה את דבריו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ'. כן כן, שמעתם נכון.
אופירה אסייג שיתפה דיווח על הפסקת האש בלבנון, ואת הדברים של סמוטריץ' שאמר בין היתר: "אסור לתת לאויב להתאושש", וכתבה: "פעם ראשונה שאני מסכימה עם סמוטריץ'!! בושה וחרפה הפסקת אש, חיזבאללה יורים על הצפון במשך שנה ואנחנו נותנים להם עכשיו חופש 21 יום. בושה שאין כדוגמתה".
הסטורי של אופירה אסייג
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רק 2 מילים
    שמעון הסורי 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתומה ממש
    סגור
  • 2.
    מטורללת
    רוית 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפדיוט באשה
    סגור
  • 1.
    אופירה אסייג
    שירון 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אופירה אסייג .את כלום ופסיק בשביל לומר חות דעת על כל דבר .ילא תעופי כבר את בילתי נסבלת .מה את מבינה מהחיים שלך חוץ מהפה שלך שהוא ביוב ענק.לגי לדרום תשבי שם ידוחה .את לא מבינה שאת לא נסבלת ואת כלומינקית .
    סגור