ויראלי

אופירה אסייג בהצהרה מפתיעה: "חד וחלק עד הסוף"

אופירה אסייג, מגישת קשת 12 שתוקפת את פעולותיו ופעולות הממשלה כבר זמן מה, הביעה תמיכה בהכחשה: "תודה, לתת לחיזבאללה אוויר זאת פחדנות, אני מוכנה להפסקת אש רק אם מחזירים את החטופים מיד!!! ואת תושבי הצפון הביתה. אחרת, תפוצצו אותם! כמו שהם מתעללים בחטופים שלנו, ובתושבי הצפון שלנו. חד וחלק עד הסוף"
מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אחרי שבכירים בממשל האמריקאי חשפו הבוקר (חמישי), לרשת "סקי ניוז" כי: "הפסקת אש בין ישראל לחיזבאללה צפויה להיכנס לתוקפה בשעות הקרובות" בהובלת נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ונשיא צרפת עמנואל מקרון, ראש הממשלה בנימין נתניהו הכחיש את הדיווח וכעת הוא מקבל רוח גבית ממקום מאוד מפתיע.
אופירה אסייג, מגישת קשת 12 שתוקפת את פעולותיו ופעולות הממשלה כבר זמן מה, הביעה תמיכה בהכחשה: "תודה, לתת לחיזבאללה אוויר זאת פחדנות, אני מוכנה להפסקת אש רק אם מחזירים את החטופים מיד!!! ואת תושבי הצפון הביתה. אחרת, תפוצצו אותם! כמו שהם מתעללים בחטופים שלנו, ובתושבי הצפון שלנו. חד וחלק עד הסוף".
 
כזכור, הבכירים, התייחסו בדבריהם על מה עומד להתרחש במהלך אותה הפסקת אש מסתמנת: "במהלך 21 הימים הללו הצדדים יקיימו משא ומתן. אנחנו מייחלים לפתרון שישיב את האזרחים בשתי המדינות לבתיהם. ההסכם יהיה תקף רק בלבנון, אבל הוא 'יקנה זמן' גם למשא ומתן עם חמאס בעזה. אפשר להשיג פתרון דיפלומטי".
הלחימה בין ישראל וחיזבאללה פרצה יממה לאחר אירועי ה-7 באוקטובר, אך החל ממתקפת הביפרים שהתרחשה בשבוע שעבר זו רשמה הסלמה משמעותית במסגרתה צה"ל תקף באופן נרחב בלבנון וחיסל בכירים רבים בארגון הטרור כשבמקביל חיזבאללה הגביר את הירי לעבר שטח ישראל. בשעתו, חיזבאללה ניסה להביא לאיחוד זירות לאחר שהצהיר לא פעם שהוא לא יפסיק את הירי לעבר ישראל עד שזו תסיים את הלחימה ותיסוג לגמרי משטחי רצועת עזה.
לשכת ראש הממשלה, הגיבה לפרסומים אודות הפסקת האש שתיכנס לתוקפה בשעות הקרובות וטענו שזו לא נכונה. עוד נטען שראש הממשלה נתניהו, שנמצא כעת בטיסה לארה"ב טרם הגיב להצעה האמריקאית-צרפתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה