בארץ

הלחימה נגד חיזבאללה עולה שלב: זו ההחלטה הדרמטית של צה"ל

בעקבות הלחימה במבצע "חיצי צפון" נגד חיזבאללה, צה"ל הודיע חטיבות המילואים 6 ו-228 יגויסו עבור מספר משימות מבצעיות בצפון. בהודעה הרשמית של צה"ל, צוין: "גיוסן יאפשר את המשך מאמץ הלחימה נגד ארגון הטרור חיזבאללה, ההגנה על אזרחי מדינת ישראל ויצירת התנאים להשבת תושבי הצפון בבטחה לבתיהם"

מערכת ice | 
דובר צה"ל דניאל הגרי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
בעקבות הלחימה במבצע "חיצי צפון" נגד ארגון הטרור חיזבאללה, צה"ל הודיע מוקדם יותר היום (רביעי) על הרחבת הכוחות בצפון. על פי ההודעה הרשמית, צוין כי חטיבות המילואים 6 ו-228 יגויסו עבור מספר משימות מבצעיות בצפון.
"גיוסן יאפשר את המשך מאמץ הלחימה נגד ארגון הטרור חיזבאללה, ההגנה על אזרחי מדינת ישראל ויצירת התנאים להשבת תושבי הצפון בבטחה לבתיהם", כך צוין בהודעה הרשמית של צה"ל.
לצד אותה החלטה דרמטית, נודע כי חברי הקבינט המדיני ביטחוני יתכנסו הערב בשעה 20:00 בקריה בתל אביב. כאמור, צה"ל הודיע כי חטיבות חי"ר משולב בשריון יגויסו לפעילויות צבאיות בצפון. במידה ויהיה צורך, כוחות חי"ר ישתתפו גם בתמרון הקרקעי. 
על רקע המתיחות בצפון והלחימה העזה נגד חיזבאללה, הכריז דובר צה"ל על חיסולו של איברהים קובייסי, ראש מערך הטילים של של ארגון הטרור. אותו מהלך התרחש במסגרת הסיכול הממוקד נגד צמרת חיזבאללה.
אמש (שלישי) הודיע נסראללה כי קובייסי נהרג בתקיפת צה"ל ברובע הדאחייה בביירות. על פי ההודעה הרשמית של דובר צה"ל, לצד קובייסי, חוסלו בכירים נוספים ממערך הטילים והרקטות של ארגון הטרור חיזבאללה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה