בארץ

על רקע ההסלמה בצפון: זה המהלך הדרמטי של מבקר המדינה

על רקע ההסלמה בצפון והכרזת המצב המיוחד בעורף, הודיע מבקר המדינה כי הקו החם של נציבות תלונות הציבור מחדש את פעילותו. מתניהו אנגלמן, מבקר המדינה: "נפעיל בימים הקרובים את הקו החם וערוץ הוואטסאפ בנציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה לטובת תושבים הזקוקים לסיוע בעת חירום זו"

מערכת ice |  1
מתניהו אנגלמן (צילום יחצ)
על רקע ההסלמה בצפון והכרזת המצב המיוחד בעורף, מבקר המדינה מתניהו אנגלמן הודיע היום (שלישי) על החזרת הקו החם של נציבות תלונות הציבור. בשיחה עם עובדי משרד מבקר המדינה לקראת ראש השנה ציין מתניהו אנגלמן: ״לאור התעצמות המלחמה בצפון, נחזור ונפעיל בימים הקרובים את הקו החם וערוץ הוואטסאפ בנציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה לטובת תושבים הזקוקים לסיוע בעת חירום זו".
בהמשך דבריו, הדגיש מבקר המדינה: "על השרים ועל כלל גופי הממשלה והשלטון המקומי לפעול, כל אחד בתחומו, במתכונת חירום על מנת לתת מענה מיטבי לתושבי הצפון. כולנו מבקשים לחזק את ידי חיילי צבא ההגנה לישראל וכוחות הביטחון במלחמתם כנגד אויבינו".
כאמור, אמש (שני) הכריזה הממשלה על "מצב מיוחד בעורף", זאת לאחר ביצוע משאל טלפוני דחוף לשרים ובעקבות ההסלמה באזור הצפון. משמעות המונח "מצב מיוחד בעורף", הינה מצב חוקי המוכרז כאשר אוכלוסייה אזרחית בעורף חשופה למתקפה ממשוכת מצד האויב. בכדי להעניק סמכויות שונות למספר גורמים האחראים על מצב חירום שכזה, מכריזה הממשלה על מצב מיוחד בעורף ומקיימת דיון בהול עם השרים לאישור המהלך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שינוי בתוכניות צה"ל לגבי הפלישה ללבנון!!!
    אלי 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב! שינוי גדול מאוד בתוכניות של צה"ל לפלישה ללבנון! במקום להיכנס עם הסיירות והקומנדו, הוחלט להיכנס עם סיירת נקיון של עובדי רס"ר. בכל זאת, משהו צריך להעביר מטאטא אחרי כל ההרס.
    סגור