תרבות ופנאי

קורין גדעון בחשיפה דרמטית: "אני בהלם שעברתי את זה" | צפו

קורין גדעון סיפרה לעוקבים שלה באינסטגרם כי החיים שלאחר הלידה המשמחת, מלווים לעיתים בהצפה רגשית. קורין גדעון: "יש מלא רגשות, זה נורמלי וטבעי. צריך לזכור שהכל עובר". בהמשך, סיפרה גדעון על השגרה האינטנסיבית שהיא מתחזקת לאחר הלידה

מערכת ice | 
קורין גדעון (צילום corringideon@, מתוך חשבון האינסטגרם של קורין גדעון)
מנחת הטלוויזיה והמשפיענית המוכרת, קורין גדעון, שיתפה היום (שלישי) את העוקבים שלה באינסטגרם כי החיים שלאחר הלידה המשמחת מלווים לעיתים בהצפה רגשית. בסרטון שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה סיפרה קורין גדעון: "איך הימים עוברים. אני זוכרת את זה גם בלידות הקודמות, כאילו לא עושים כלום ועושים הכל והיום פשוט... הנקה, החתלה, אמבטיות – היום עובר ונגמר". 
 
קורין גדעון נזכרה לפתע ביום בו היא נסעה יחד עם בעלה חילי לבית החולים ואמרה: "אני בשוק שלפני שבוע בערב נסענו לבית חולים. אני בהלם שעברתי את זה, שזה נגמר, שזה מאחוריי. יש מלא רגשות, זה פיפי". 
לצד הרגעים המשמחים שמרבה גדעון להציג ברשתות החברתיות, חשפה מנחת הטלוויזיה והמשפיענית כי ישנם ימים שבהם היא חווה שלל רגשות, דבר שלטענתה לגיטימי וטבעי לאחר לידה.

(צילום: corringideon@)
בתמונה ששיתפה עם עוקביה בחשבון האינסטגרם שלה, נראה כי גדעון עוברת תקופה מעט מאתגרת. ארשת פניה של המשפיענית המוכרת הייתה עצובה ומעט מוטרדת. לצד אותה תמונה מדאיגה, כתבה גדעון: "להלן מלא רגשות. מוקדם יותר היום. נורמלי וטבעי ולזכור שהכל עובר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה