תרבות ופנאי

אייל גולן בחשיפה מרגשת: "את הגאווה שלי, תמשיכי להגשים חלומות"

בעקבות התפקיד הראשי שקטפה אלין גולן בסדרת הטלוויזיה "יונייטד היי", מיהר האב המאושר לפרגן לבתו וכתב: "את הגאווה שלי, שרק תמשיכי להגשים את כל החלומות שלך"

מערכת ice | 
אייל גולן (צילום פלאש 90/ משה שי)
אלין גולן, בתו של הזמר המפורסם אייל גולן, רושמת הישג מרשים בקריירה שלה וזאת בעקבות תפקיד ראשי בסדרת הטלוויזיה הישראלית לנוער "יונייטד היי", המשודרת ב-TeenNick וב-HOT VOD Young.
לצד השחקנית הוותיקה ענת שבו מגן, השחקנית והדוגמנית לירון ויסמן, מככב גם איתי רגב, אשר נחטף ב-7 באוקטובר עם אחותו על ידי מחבלי נוח'בה ושוחרר בעסקת חטופים
בעקבות ההישג המרשים שקטפה אלין בקריירת המשחק שלה, מיהר האב המפורסם לפרגן לבתו בחשבון האינסטגרם שלו.
"אליני שלי מככבת בתפקיד הראשי בסדרה החדשה 'יונייטד היי' ואין לכם מושג כמה אני גאה בה". בהמשך, כתב האב המאושר לבתו: "אני יודע כמה את עובדת קשה, לא מוותרת לעצמך על שום דבר ועושה הכל פשוט מושלם. את הגאווה שלי, שרק תמשיכי להגשים את כל החלומות שלך". 


(צילום: eyalgolan1@)
כזכור, בשבוע שעבר חגגה אלין גולן את יום הולדתה ה-18. מכל הברכות המרגשות שקיבלה אלין מאהוביה באינסטגרם, בלטו המילים החמות שכתבה לה אמה אילנית לוי, גרושתו של אייל גולן.
אילנית לוי פרסמה את הברכה המרגשת בחשבון האינסטגרם שלה: "ילדה טהורה שלי היום לפני 18 שנה קיבלתי את הנס המיוחד שלי! אותך! אני צובטת את עצמי להבין איך זה קרה את כבר בת 18! מזל טוב מהות חיי, אני יומיים מנסה לכתוב לך ברכה ומפחדת, כי לא יוצאות לי מילים. תמיד לא פשוט לי להתחיל, אבל הפעם, הרגשתי נעולה! כותבת ומוחקת שוב ושוב. פשוט לא מצליחה, ואת שואלת 'אמא כבר כתבת לי ברכה?' ואני מסתכלת בתוך עינייך, אבודה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה