ויראלי

הזריקה שמן תינוקות ונחרדה מהתוצאה: כך נראית הרקדנית המפורסמת

הכירו את לין מאי, שחקנית ורקדנית מקסיקאית שהייתה קורבן למעשה נוכלות לאחר שאישה הבטיחה לה כי היא יכולה להפוך את עור פניה לצעיר ורענן יותר. במקום להזריק לפניה קולגן, החליטה אותה אישה להזריק חומר אחר | כל הפרטים

מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock, יוטיוב/ lyn_may)
הכירו את לין מאי, שחקנית ורקדנית מקסיקאית מפורסמת. הידוענית השנויה במחלוקת עלתה לכותרות באוגוסט 2021 לאחר שהכריזה כי היא בחודש השלישי להיריונה בהיותה בת 63. 
אחד הסיפורים הקשים שיוחסו ללין מאי נגע לעובדה כי השחקנית והרקדנית המקסיקאית עברה מספר ניתוחים פלסטיים אשר עיוותו את תווי פניה באופן משמעותי. לאחרונה דווח כי מאי ביקשה לבצע ניתוח פלסטי נוסף בפניה ועל אף שהובטח לה כי תוצאות הטיפול יהיו חיוביות, הופתעה הרקדנית לגלות כי פניה נהרסו כליל. 
לין מאי סיפרה כי היא הייתה קורבן למעשה נוכלות וזאת לאחר שאישה טענה כי היא מוכנה לבצע בה טיפול מיוחד שיגרום לעור פניה להיראות צעיר יותר. מאוחר יותר גילתה השחקנית והרקדנית המקסיקאית, כי אותה אישה הזריקה לפניה שמן תינוקות. בהתחלה, לין מאי לא הבחינה בתופעות לוואי שליליות אך מאוחר יותר הבחינה הרקדנית המפורסמת כי פניה השתנו לחלוטין. 
אותה התערבות פלסטית משונה הביאה בסופו של דבר להופעת מורסה (אזור מוגלתי המוקף ברקמות מתות) על פניה של לין מאי. על אף שלין מאי ביצעה מספר טיפולים רפואיים שנועדו להסיר את החומר הזר שהוזרק לפניה, לא ניכר שינוי משמעותי במראה החיצוני שלה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה