תרבות ופנאי

הנוכלת המפורסמת שמחליפה את כותלי הכלא ברחבת הריקודים

אנה דלווי, האישה מאחורי סדרת הלהיט של נטפליקס "להמציא את אנה", שהתחזתה ליורשת עשירה והורשעה בהונאה של מאות אלפי דולרים, משתחררת ממאסר ומצטרפת לעונה ה-33 של "רוקדים עם כוכבים"
מערכת ice |  2
אנה סורוקין (צילום טוויטר)
לאחר ארבע שנות מאסר ומעצר בית, אנה דלווי, הנוכלת שהתחזתה ליורשת גרמניה וסיפור חייה עובד לסדרת הלהיט "להמציא את אנה" בנטפליקס, מצטרפת לעונה ה-33 של תוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים".
בשנת 2019, דלווי, אנה סורוקין בשמה האמיתי, הורשעה בשמונה עבירות. דלווי התחזתה ליורשת גרמניה עשירה והונתה עסקים, בנקים וחברים בניו יורק במאות אלפי דולרים. דלווי נכלאה לארבע שנים נמצאת במעצר בית משנת 2022 בעודה ממתינה להחלטה אם תורשה להישאר בארצות הברית לאחר שסיימה לרצות את עונשה.

Page Six דיווח כי עם הצטרפותה לתכנית הריאליטי, דלווי זכתה גם להקלות בתנאי מעצר הבית שלה וכעת רשאית לנוע בחופשיות בטווח של 70 מייל מדירתה במזרח מנהטן. דלווי קיבלה מספר ביטוח לאומי והורשתה לחזור לפעילות ברשתות החברתיות וכן קיבלה אישור מיוחד לנסוע ללוס אנג'לס לצורך הצילומים.
דלווי זכתה לתשומת לב ציבורית רחבה בעקבות המיני-סדרה בנטפליקס. מאז, דלווי ניצלה את המוניטין החדש שלה כדי להשיק מיזמים נוספים, ביניהם סדרת דוקו על חייה לאחר "להמציא את אנה", מועדון ארוחות, NFT ופודקאסט שבועי. בנוסף, היא השיקה חברת יחסי ציבור המתמקדת בתחום האופנה בשם OutLaw Agency  יחד עם שותפה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עולם הפוך.. עבריינית מקבלת במה לאן הגענו? (ל"ת)
    מרקו 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לאן עוד נגיע? בני סלע עושה סרט דוקומנטרי עם כל הפרטים? (ל"ת)
    גועל נפש של תרבות 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור