תרבות ופנאי

השחקנית האהובה רצתה לסיים את חייה? "אמרתי ליקום קח אותי"

לאחר שסיפרה כי היא התמודדה עם התמכרות קשה לאלכוהול, השחקנית מיה דגן משתפת בכאב: "עברתי תקופה מאוד קשה מאז הקורונה, הרגשתי שנשמטה לי הקרקע מתחת לרגליים" | צפו

מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לאחר שחשפה כי היא התמודדה עם התמכרות קשה לאלכוהול, השחקנית מיה דגן מספרת בפתיחות על אחת התקופות הקשות בחייה. השחקנית המפורסמת התארחה בפודקאסט "מתוך השבר" בהנחיית צחי אליהו, שם חשפה בכאב כיצד הקורונה השפיעה באופן משמעותי על חייה. 
"עברתי תקופה מאוד קשה מאז הקורונה", סיפרה מיה דגן והוסיפה: "הרגשתי שנשמטה לי הקרקע מתחת לרגליים, אמרתי ליקום קח אותי. אני לא עושה כלום, אני יושבת. כל החיים אני או רצה אחרי משהו או בורחת ממשהו. לא רצה, אני עומדת. בוא נראה מה יהיה". לדברי דגן, לצד העובדה כי יש אנשים שברגעי מצוקה נאחזים בכל דבר שיש להם בחיים, היא פועלת הפוך. 
"ברגעי מצוקה, אני רואה בדיוק מה נכון ומה לא נכון. מה שלא נכון, אני פשוט עוזבת. כמו משוגעת, פשוט קופצת בנג'י בלי חוט. אני אומרת מה שיהיה יהיה והיה. שכחתי שיש לי את הכוחות האלה. פתאום לקום ולהיות למען מישהו אחר, שזה משהו שאני מאוד מאמינה בו". 
 
@allinhouseofpodcasts

״שכחתי שיש לי את הכוחות האלו״. מיה דגן משתפת במה שהיא כבר למדה על בשרה היטב בשנים האחרונות, איך כשהקושי מגיע היכולת להיות עבור האחר היא הריפוי האמיתי. הפרק המלא איתה מחר ב״מתוך השבר עם צחי אליהו״.

♬ צליל מקורי - All•in הבית של הפודקאסטים
כאמור, השחקנית המפורסמת התמודדה במשך שנים עם התמכרות קשה לאלכוהול. לדברי דגן, בכדי לבצע שינוי מהותי באיכות חייה, היא השתתפה בקבוצת תמיכה שהעניקה לה כלים אפקטיביים שיסייעו לה בהתמודדות עם אותה התמכרות.
"בקבוצת תמיכה שהייתי בה באלכוהוליזם, אגב אני לא שותה ארבע שנים שזה מדהים, שם אומרים לך שאם קשה לך תתקשר לשלושה אנשים ותשאל מה שלומם. אתה צריך לצאת מתוך עצמך. גילית בי כוחות חודשים, פגשתי אנשים מדהימים, פגשתי עם מדהים,  את החוזק את החוסן. כאילו, לא פגשתי את האנשים האלה לפני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה