תרבות ופנאי

קורין גדעון חושפת דרמה משפחתית: "בין התעלמות לבכי, זוועה"

על אף שקורין גדעון ציפתה כי שני ילדיה הקטנים, אלונה ורפאל, יקבלו את אחיהם התינוק בזרועות פתוחות, לא כך היו הדברים. קורין גדעון: "בניתי הרים וגבעות על המפגש, היה זוועה"

מערכת ice |  1
קורין גדעון ילדה (צילום מסך מתוך האינסטגרם של corringideon)
מנחת הטלוויזיה והמשפיענית קורין גדעון הביאה לעולם ילד שלישי במספר, אח לאלונה ולרפאל. על אף שאותו מאורע משמח ומרגש גרר תגובות חיוביות רבות מצד בני המשפחה והחברים, סיפרה קורין גדעון כי המפגש של התינוק הקטן עם שני ילדיה אלונה ורפאל, לא התאפיין בשמחה רבה. 
"טוב הילדים עכשיו היו פה ואני אומרת לאמא שלי ולחילי: 'תצלמו שיהיה, נעשה משהו מרגש על איך שהם מקבלים אותו ואיך הם מתייחסים אליו'", סיפרה גדעון. לדבריה, על אף הציפייה הרבה למפגש מרגש עם התינוק, אלונה ורפאל הפגינו רגשות שליליים במיוחד: "בין התעלמות לבכי, בין זה לזה נעו התגובות שלהם. בסדר, כולם צריכים לעכל את הסיטואציה". 
 
צילום: corringideon@ (מתוך חשבון האינסטגרם של קורין גדעון)
לצד הסרטון שפרסמה בסטורי שלה, כתבה מנחת הטלוויזיה והמשפיענית המוכרת לעוקביה: "בניתי הרים וגבעות על המפגש, היה זוועה". כאמור, מוקדם יותר היום (רביעי) הכריזה קורין גדעון כי הביאה לעולם ילד שלישי במספר, אח לאלונה ורפאל. בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה: "ברוך הבא ילד שלנו. אתה אור גדול בתקופה אפלה ועצובה. הלוואי שתגדל לעולם טוב יותר. מתפללים שכל המשפחות יזכו לחבק את האהובים שלהם במהרה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזל טוב
    וורדית 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ב״ה. הלידה והתינוק ואת הכל בסדר ותקין. תני תודה מיוחדת לבורא עולם. זה לא מובן מאליו. להזכירך: שיער אישה נשואה זאת ערווה כמו חלקים אינטימיים אחרים בגוף שלנו ואסור לחשוף אותם. וזאת עבירה חמורה מהתורה. חודש אלול זמן מתאים לכולנו לחזור בתשובה שיהיה לך שנה טובה ומתוקה.
    סגור