ויראלי

מסתבכת שוב? קורין גדעון לא מבינה למה לא מזהים אותה

פרשת קורין גדעון והחלון באיכילוב התפוצצה כזכור בשנת 2021, עת המגישה ואושיית הרשת הגיעה ללדת בבית החולים והתלוננה עם החדר ה"חנוק" שקיבלה למרות היותה מפורסמת. אתמול, אושיית הרשת שיחזרה את האירוע באופן משעשע

מערכת ice |  3
קורין גדעון (צילום מסך עכשיו 14)
הסיפור אז החל בסטורי שהעלתה גדעון מבית החולים בו התלוננה על היחס והתנאים להם זכתה: "ממש עצוב לי שבזה אני מתעסקת ביום המאושר בחיי, אבל חשוב לי להגיד לכל מי שמתכננת ללדת באיכילוב - קחו בחשבון שהמחלקות מזעזעות. חדרי הלידה מדהימים וכוח האדם שם מהמם, אבל במחלקות עולם אחר", העידה אז מגישת הטלוויזיה.
בהמשך חלקה גדעון עם עוקביה את הדבר שהפריע לה יותר מכל: "אני מהבוקר בחדר פנימי בלי חלון אפילו, בלי לדעת אם אור או חושך. בקושי כורסה ליד המיטה. כנראה כי לא הפעלתי קשרים או ביקשתי פרוטקציה, כנראה כי אין לי 'רופא סלב' שידאג לי, כי אני תמיד מעדיפה לבוא פשוט וככה גם באתי לפה, אבל זה לא קשור אליי, לאף אחד לא מגיע יחס כזה, לאף תינוק בן יומו ולאף יולדת לא מגיע לשהות בחדר חנוק. עצוב מאוד שככה הדברים מתנהלים. 12 שעות אחרי לידה ועדיין לא נשמתי אוויר צח על אף שהובטח לי לעבור חדר מהבוקר ועל אף כל תחנוני ואני עוד 'קורין גדעון'. עלק", חתמה אז גדעון את הסטורי הישיר.
הפוסט גרר אז ביקורת קשה כלפי גדעון, גם מהנהלת ליס, מה שהוביל בסופו של דבר להתנצלות של גדעון וצילום "סולחה" עם פרופ' יריב יוגב, מנהל בית החולים ליס. לימים, סיפרה גדעון עד כמה המתקפה שחוותה אז הייתה קשה לה.
חזרה לימינו, גדעון, שנמצאת היום כבר בהיריון שלישי מתקדם, חלקה אמש עם עוקביה כי גם שכנה במעלית וגם מי שטיפלה לה בציפורניים התעניינו האם מדובר בהיריון ראשון של הכוכבת. מגיבה שהופתעה מכך שיש מי שלא מכיר את גדעון והיסטוריית הלידות שלה, כתבה לאושיית הרשת: "טוב זה הכי מצחיק אותי כל פעם, באמת אף אחד מהם לא זיהה אותך?".

מתוך חשבון האינסטגרם של קורין גדעון corringideon@
גדעון, שזיהתה את ההקשר המשעשע לתקרית איכילוב והחלון, ענתה בקריצה והומור עצמי: "ואני עוד קורין גדעון".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זאב, זאב....
    איסי 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאב, זאב.... לא אמינה
    סגור
  • 2.
    מי זאת?? (ל"ת)
    לירון 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אין על קורין, מת עליה. (ל"ת)
    עדי 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור